Korsan' Alıntı:Aynı ben ilk erkek![]()
İlk kadın kime benziyor acaba![]()
su perisi' Alıntı:Şimdi bakıyorumda,ilk kadın o kadarda çirkin degilmiş,erkege kıyasla))
Zaten "çirkin kadın yoktur,bakımsız kadın vardır" lafıda ilk kadının birazcık bakımsız oldugunu göstermişo zamanlar dinazorlardan korunmak ve karınlarını doyurmak için verdikleri mücadeleden kendilerine bakım yapmaya fırsat olmamış
![]()
Korsan' Alıntı:Valla bilmem erkek bana benzio kadınında benzediği biri vardır heralde
Vay bea bana bah sen kimlere benziom valla![]()
su perisi' Alıntı:Ya abi,sen ondan daha akrizmasın..O sankim biraz maymuna benziyor ( kızmak yok he)
Ama kadın asla bana benzemiyor,tanımıyorum bilem :![]()
Korsan' Alıntı:su perisi' Alıntı:Şimdi bakıyorumda,ilk kadın o kadarda çirkin degilmiş,erkege kıyasla))
Zaten "çirkin kadın yoktur,bakımsız kadın vardır" lafıda ilk kadının birazcık bakımsız oldugunu göstermişo zamanlar dinazorlardan korunmak ve karınlarını doyurmak için verdikleri mücadeleden kendilerine bakım yapmaya fırsat olmamış
![]()
O zamanda bakım merkezleri güzellik saolnları kuaförler felan olmadıgından olabilirmi.
Epilasyon felan.
Şaka bir yana Avrupalı hanımların atası imiş bu hatun.
Gece tv de izledim. Gözler harika ama.
Bilim ne kadar ilerliyor valla mükemmel bir durum.
su perisi' Alıntı:Bak doğru söylüyorsun abi,bakım salonları vardıda sizmi metreseksüel olmadınız))
Ha birde kadına nasıl bakılacagını iyi biliyorsuna bi) Gözlerin rengi gerçekden kayde değer güzel..
![]()
Korsan' Alıntı:su perisi' Alıntı:Bak doğru söylüyorsun abi,bakım salonları vardıda sizmi metreseksüel olmadınız))
Ha birde kadına nasıl bakılacagını iyi biliyorsuna bi) Gözlerin rengi gerçekden kayde değer güzel..
![]()
Evet bilirim kadına nasıl bakılacagını
Ve gözler gerçekten kayda değer çok şey var abi o bakışlarda.
Korsan' Alıntı:Leylekler getirmiş
Onu doguranda kadın.
Başlıga takılma bence
Başlık ilk kadın diyor konu bilinen ilkel kadının buna benzediğini söylüyor.

Bu sitenin çalışması için temel çerezleri ve deneyiminizi geliştirmek için isteğe bağlı çerezleri kullanıyoruz.