National Geograpic Uzmanlarınca İlkel Kadının neye benzediği tepit edildi!

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Zynep
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Zynep

Kullanıcı
Katılım
17 May 2006
Puanları
0
Konum
İstanbul
Natıonal Geographic uzmanları, 200 bin yıl önce Avrupa ve Asya'da hüküm süren Neanderthal insanın kalıntılarını inceleyerek, ilk kez "ilkel kadının" neye benzediğini tespit etti

İşte İlk Kadın!

ilkkadn3yn9.jpg


lkkadnwb9.jpg


ilkkadn2hg4.jpg


ilkkadn4sr7.jpg
 
Allah Allah? Bu durumda bu kadının Hz.Havva olduğunu söylemek gerekir! Çok hayalkırıklığına uğradım! Biz alışmıştık karikatüristlerin çizimlerinden Havva Ana'nın yeryüzünün en güzel kadını gibi çizilmesine?  :D
 
Bu gün bizde internet haber okurken kızımla hayal kırıklıgına ugradık..Kızım diyor "ne çirkindi anne"Anlamadıgım bu kadar belirgin özelliklerini nerden bilebilirler ki? Göz renginden ten rengine kadar özellikleri..
 
İlk kadın resmi eklenirde,ilk erkek resmi neden eklenmesin:)

bilim-neanderthal_leri-konusturdu.jpg



Şimdi bakıyorumda,ilk kadın o kadarda çirkin degilmiş,erkege kıyasla:)))
 
Şimdi bakıyorumda,ilk kadın o kadarda çirkin degilmiş,erkege kıyasla:)))
Zaten "çirkin kadın yoktur,bakımsız kadın vardır" lafıda ilk kadının birazcık bakımsız oldugunu  göstermiş:) o zamanlar dinazorlardan korunmak ve karınlarını doyurmak için verdikleri mücadeleden kendilerine bakım yapmaya fırsat olmamış:)
 
Valla bilmem erkek bana benzio kadınında benzediği biri vardır heralde :)
Vay bea bana bah sen kimlere benziom valla  :P
 
su perisi' Alıntı:
Şimdi bakıyorumda,ilk kadın o kadarda çirkin degilmiş,erkege kıyasla:)))
Zaten "çirkin kadın yoktur,bakımsız kadın vardır" lafıda ilk kadının birazcık bakımsız oldugunu  göstermiş:) o zamanlar dinazorlardan korunmak ve karınlarını doyurmak için verdikleri mücadeleden kendilerine bakım yapmaya fırsat olmamış:)

O zamanda bakım merkezleri güzellik saolnları kuaförler felan olmadıgından olabilirmi.
Epilasyon felan.
Şaka bir yana Avrupalı hanımların atası imiş bu hatun.
Gece tv de izledim. Gözler harika ama.
Bilim ne kadar ilerliyor valla mükemmel bir durum.
 
Korsan' Alıntı:
Valla bilmem erkek bana benzio kadınında benzediği biri vardır heralde :)
Vay bea bana bah sen kimlere benziom valla  :P

Ya abi,sen ondan daha akrizmasın..O sankim biraz maymuna benziyor ( kızmak yok he)  :D
Ama kadın asla bana benzemiyor,tanımıyorum bilem  ::)
 
su perisi' Alıntı:
Ya abi,sen ondan daha akrizmasın..O sankim biraz maymuna benziyor ( kızmak yok he)  :D
Ama kadın asla bana benzemiyor,tanımıyorum bilem  ::)

Karizmamı heh güleyimde boşa gitmesin :)
Sana benzemediği konusunda hem fikirim bunun gözleri daha güzel  :P :P
 
Korsan' Alıntı:
su perisi' Alıntı:
Şimdi bakıyorumda,ilk kadın o kadarda çirkin degilmiş,erkege kıyasla:)))
Zaten "çirkin kadın yoktur,bakımsız kadın vardır" lafıda ilk kadının birazcık bakımsız oldugunu  göstermiş:) o zamanlar dinazorlardan korunmak ve karınlarını doyurmak için verdikleri mücadeleden kendilerine bakım yapmaya fırsat olmamış:)

O zamanda bakım merkezleri güzellik saolnları kuaförler felan olmadıgından olabilirmi.
Epilasyon felan.
Şaka bir yana Avrupalı hanımların atası imiş bu hatun.
Gece tv de izledim. Gözler harika ama.
Bilim ne kadar ilerliyor valla mükemmel bir durum.

Bak doğru söylüyorsun abi,bakım salonları vardıda sizmi metreseksüel olmadınız:)))
Ha birde kadına nasıl bakılacagını iyi biliyorsuna bi:)) Gözlerin rengi gerçekden kayde değer güzel.. :)
 
su perisi' Alıntı:
Bak doğru söylüyorsun abi,bakım salonları vardıda sizmi metreseksüel olmadınız:)))
Ha birde kadına nasıl bakılacagını iyi biliyorsuna bi:)) Gözlerin rengi gerçekden kayde değer güzel.. :)

Evet bilirim kadına nasıl bakılacagını  :P
Ve gözler gerçekten kayda değer çok şey var abi o bakışlarda.
 
Korsan' Alıntı:
su perisi' Alıntı:
Bak doğru söylüyorsun abi,bakım salonları vardıda sizmi metreseksüel olmadınız:)))
Ha birde kadına nasıl bakılacagını iyi biliyorsuna bi:)) Gözlerin rengi gerçekden kayde değer güzel.. :)

Evet bilirim kadına nasıl bakılacagını  :P
Ve gözler gerçekten kayda değer çok şey var abi o bakışlarda.

Gözlere çok dalma istersen bi:) sonra yalan söyleyip söyleyemediklerini anlamıyor üzülüyorsun:)
 
Yo BEN gözlerinde fazlası ile yalan söyleyebileceğini biliyorum.
Bunu dedimde daha önce ama bu gözlerde yalan olması imkansız.
Heniz kirletilmemiş gözler abi düşünsene entrika ne kötülük ne insanları aldatma ne kandırma ne bilmeyen gözler bunlar.
Tamamen kendindem emin bir yaşam sürmüşlük var bu gözlerde.
Sert bakıyor oda hayatın fazlası ile mücadele içerisinde geçtiğinden.
Yanı kısaca bu gözlerde yalan olmaz olamaz.
Yalan olmayan gözlere dalmaktanda büyük mutluluk duyarım..
 
Leylekler getirmiş :)
Onu doguranda kadın.
Başlıga takılma bence

Başlık ilk kadın diyor konu bilinen ilkel kadının buna benzediğini söylüyor.

 
Geri
Üst