Aman aman çok içten olmayın, herkes anlamayabiliyor bir de üstelik, "sana ne" tarzı yaklaşımlarla filan karşılaşmanız, terbiyesizlikle itham edilmeniz bile söz konusu, benden uyarması!
Ama ana konudaki şahsa gelince, elbette bu röportaj çok farklı, ilk yorumuda ben yapmıştım hatta... :)