Kemal_KABCIK'ın Kaleminden

  • Konbuyu başlatan Kemal_KABCIK
  • Başlangıç tarihi

Konu hakkında bilgilendirme

Konu Hakkında Merhaba, tarihinde Özgün Kalemler kategorisinde Kemal_KABCIK tarafından oluşturulan Kemal_KABCIK'ın Kaleminden başlıklı konuyu okuyorsunuz. Bu konu şimdiye dek 11,717 kez görüntülenmiş, 51 yorum ve 0 tepki puanı almıştır...
Kategori Adı Özgün Kalemler
Konu Başlığı Kemal_KABCIK'ın Kaleminden
Konbuyu başlatan Kemal_KABCIK
Başlangıç tarihi
Cevaplar
Görüntüleme
İlk mesaj tepki puanı
Son Mesaj Yazan GulsahToptas
K

Kemal_KABCIK

Her Bir Öğretmen; Öğrencilerine: İç Alem Zenginliği Taşır!.
= 000.000.006 =
Her Bir Öğrenci; Öğretmenlerine: Sevgi ve Saygı ile Ulaşır!.

“KAZAKLAR” Adlı Romanın Önsözünden Kısa Bir Tanıtım:


{…+.+.+…} ayrıca, aşk, mutluluk ve fedakarlık üçgeninde Tolstoy’la birlikte onlarca sorunun cevabını bulabilmek için sıkı bir zihin jimnastiğine de koyulacaksınız.

{ S:006, P:02 – TOLSTOY – Lacivert Yayıncılık - 25 Şubat 2009 Çarşamba 05:47:25 }​
 
K

Kemal_KABCIK

Her Bir Öğretmen; Öğrencilerine: İç Alem Zenginliği Taşır!.
= 000.000.007 =
Her Bir Öğrenci; Öğretmenlerine: Sevgi ve Saygı ile Ulaşır!.

“KAZAKLAR” Adlı Romandan Kısa Bir Anlatı:


{…+.+.+…} her taraf sessizliğe gömülmüştü. Kış gecesinde sokaklarda ara sıra tekerleklerin gıcırtısı duyuluyordu. Pencerelerdeki ışıklar artık kaybolmuş, sokak fenerleri de söndürülmüştü. {…+.+.+…}

{ S:007, P:01 – TOLSTOY – Lacivert Yayıncılık - 25 Şubat 2009 Çarşamba 06:03:27 }​
 
K

Kemal_KABCIK

Her Bir Öğretmen; Öğrencilerine: İç Alem Zenginliği Taşır!.
= 000.000.0008 =
Her Bir Öğrenci; Öğretmenlerine: Sevgi ve Saygı ile Ulaşır!.

“KAZAKLAR” Adlı Romandan Kısa Bir Anlatı:


{…+.+.+…} devamlı bir şeylere tebessüm ediyordu. Yanakları ve gözleri ateş gibiydi. El kol hareketleri yaparak heyecanla konuşuyordu; fakat söylemek istediği sözlerin kalbindekileri ifadede yetersiz kaldığı, bu konuda güçlük çektiği belliydi. Devamlı tebessüm ediyordu.

{ S:008, P:01 – TOLSTOY – Lacivert Yayıncılık - 25 Şubat 2009 Çarşamba 06:11:43 }​
 
K

Kemal_KABCIK

Her Bir Öğretmen; Öğrencilerine: İç Alem Zenginliği Taşır!.
= 000.000.009 =
Her Bir Öğrenci; Öğretmenlerine: Sevgi ve Saygı ile Ulaşır!.

Her Bir Öğrenci Öğretmeninin İnsanlığı ile Nasiplenir!

Hangi kitabın, kaçıncı paragrafındaki düşünce insani?
Hangi paragraf bizi derinliklere sevk etti?. Bir düşün!
Öğretmenlerine saygı duyabilen, kalp serinliğindedir!
Ve insan fedakârlığının ölçüsüyle hafızalarda yer alır!


{ Kaleme Alan: Kemal KABCIK / 25 Şubat 2009 Çarşamba 06:29:32 }​
 
K

Kemal_KABCIK

Her Bir Öğretmen; Öğrencilerine: İç Alem Zenginliği Taşır!.
= 000.000.010 =
Her Bir Öğrenci; Öğretmenlerine: Sevgi ve Saygı ile Ulaşır!.

Her Bir Öğrenci Öğretmeninin İnsanlığı ile Nasiplenir!
= I =
Kendi nefsine yönelerek, kendini yenileyeni örnek al!
Kitap paragrafı anlatılarından; mücadelecilikleri tanı!
Hangi insan, hangi düşünce ile yenilenmiş ona bak ki;
Gelişen ve de yenilenen dünyaya ayak uydurabilen ol!


{ Kaleme Alan: Kemal KABCIK / 25 Şubat 2009 Çarşamba 07:24:19 }​
 
K

Kemal_KABCIK

Her Bir Öğretmen; Öğrencilerine: İç Alem Zenginliği Taşır!.
= 000.000.011 =
Her Bir Öğrenci; Öğretmenlerine: Sevgi ve Saygı ile Ulaşır!.

Her Bir Öğrenci Öğretmeninin İnsanlığı ile Nasiplenir!
= II =
Her bir öğretmenini, gerektiği gibi anlamak istiyordu;
Bu inanç ile çeviriyordu: aşkla yüklü kitap sayfalarını!
Ne bir derdi kaldı, ne de bir çaresizliği; çünkü okuyor!
Okudukça yenilenen bir insan örneği ile huzuru aradı!


{ Kaleme Alan: Kemal KABCIK / 25 Şubat 2009 Çarşamba 07:50:45 }​
 
K

Kemal_KABCIK

Her Bir Öğretmen; Öğrencilerine: İç Alem Zenginliği Taşır!.
= 000.000.012 =
Her Bir Öğrenci; Öğretmenlerine: Sevgi ve Saygı ile Ulaşır!.

Her Bir Öğrenci Öğretmeninin İnsanlığı ile Nasiplenir!
= III =
Kendine örnek seçtiği öğretmenlerinin izinde duyarlı!
Kitap paragrafı satırları ile; anlatının ümidinde yaşar!
Yeni bir şafakla aydınlanır dünyası ve inatla sevendir!
Sevdikçe büyüyen saygısı; zorlu duraklarda çaresi idi!


{ Kaleme Alan: Kemal KABCIK / 25 Şubat 2009 Çarşamba 08:05:22 }​
 
K

Kemal_KABCIK

Her Bir Öğretmen; Öğrencilerine: İç Alem Zenginliği Taşır!.
= 000.000.013 =
Her Bir Öğrenci; Öğretmenlerine: Sevgi ve Saygı ile Ulaşır!.

“KAZAKLAR” Adlı Romandan Kısa Bir Anlatı:


{…+.+.+…} “Ben kendimi haklı göstermeye çalışmıyorum, fakat beni, benim kendimi anladığım gibi anlamanı istiyorum. Diğerleri gibi bunu anlamsız bir şey olarak görmeni istemiyorum.” {…+.+.+…}

{ S:008, P:03 – TOLSTOY – Lacivert Yayıncılık - 25 Şubat 2009 Çarşamba 08:21:53 }​
 
K

Kemal_KABCIK

Her Bir Öğretmen; Öğrencilerine: İç Alem Zenginliği Taşır!.
= 000.000.014 =
Her Bir Öğrenci; Öğretmenlerine: Sevgi ve Saygı ile Ulaşır!.

“KAZAKLAR” Adlı Romandan Kısa Bir Anlatı:


{…+.+.+…} gözlerinde şefkat ve yorgunluk daha fazla seziliyordu. {…+.+.+…}

{ S:008, P:05 – TOLSTOY – Lacivert Yayıncılık - 25 Şubat 2009 Çarşamba 08:26:03 }​
 
G

GulsahToptas

Kullanıcı
17 May 2006
En iyi cevaplar
0
0
İstanbul
gulsaht.blogcu.com
Konu içinde paylaştığınız "kendinize ait yazılar", özgün kalemlerde de sayfanız olması nedeni ile birleştirilmiştir.
 
G

GulsahToptas

Kullanıcı
17 May 2006
En iyi cevaplar
0
0
İstanbul
gulsaht.blogcu.com
maxMESA' Alıntı:
Bilgisayar programı gibisin arkadaşım. Hepsini güzelce yazıverseydin de anlaşılır olsaydı di mi :)
Bende paylaşımlarınızı anlayamayanlardanım, yani sözler güzel ama önünde ve devamında olan karakterleri anlayamıyorum  :-\
Özel bir anlamı var mı?
 
Üst