gerçek ve sıradan arkadaş

  • Konbuyu başlatan rüya
  • Başlangıç tarihi

Konu hakkında bilgilendirme

Konu Hakkında Merhaba, tarihinde Kim, Neyi, Nasıl Başardı? kategorisinde rüya tarafından oluşturulan gerçek ve sıradan arkadaş başlıklı konuyu okuyorsunuz. Bu konu şimdiye dek 27,766 kez görüntülenmiş, 82 yorum ve 0 tepki puanı almıştır...
Kategori Adı Kim, Neyi, Nasıl Başardı?
Konu Başlığı gerçek ve sıradan arkadaş
Konbuyu başlatan rüya
Başlangıç tarihi
Cevaplar
Görüntüleme
İlk mesaj tepki puanı
Son Mesaj Yazan ulukan55
R

rüya

Kullanıcı
14 Eyl 2007
En iyi cevaplar
0
0
ankara
bak biz habersiz demek istemedik alican yanlış anlamışsın
arkadaşın sana bişe hazırlarken ona yardımcı olmaz mısın
ben olurum
aliCAnn' Alıntı:
rüya' Alıntı:
neden katılmıyorsun
senin arkadaşın evine geldiğinde konuk gibi davrandığında rahatsız olmuyormusun alicann
Bilmiyorum yaaa.. insan ne olursa olsun baskasının evinde öyle davranabilirmi.. :-\ Ben sahsen en yakın arkadasımın evinde dolaptan haberi olmadan su dahi icmem böyle gördükk.. :D Öyle düsünenlerede saygım sonsuz ama ben bu tanımı kabul edemiyorum.. :-[
 
P

Paradoks

rüya' Alıntı:
bak biz habersiz demek istemedik alican yanlış anlamışsın
arkadaşın sana bişe hazırlarken ona yardımcı olmaz mısın
ben olurum
aliCAnn' Alıntı:
rüya' Alıntı:
neden katılmıyorsun
senin arkadaşın evine geldiğinde konuk gibi davrandığında rahatsız olmuyormusun alicann
Bilmiyorum yaaa.. insan ne olursa olsun baskasının evinde öyle davranabilirmi.. :-\ Ben sahsen en yakın arkadasımın evinde dolaptan haberi olmadan su dahi icmem böyle gördükk.. :D Öyle düsünenlerede saygım sonsuz ama ben bu tanımı kabul edemiyorum.. :-[
Rüya tabiki yardımcı olurum bende senin kast ettigin gibi anlamadım. Yani arkadasımın evinde gidip kendime yemek hazırlayamam herhalde ben bunu kas etmistim.. Herseyin bir sınırı olmalı o kadar fazla kacar diye düsünüyorum benn.. :-\

Bakınız cümle söyle:
SIRADAN BİR ARKADAŞ,evinize geldiğinde bir konuk gibi davranır,
GERÇEK BİR ARKADAŞ İSE,buzdolabınızı açar,kendine yiyecek birşeyler hazırlar ve kendi evindeymişçesine rahat davranır... ;) ;) ;)
 
C

CaspeR

Kullanıcı
27 Ara 2006
En iyi cevaplar
0
0
Ben Gercekte olsam Yapmamam İç den gelen bişi olsa gerek? :)
 
C

CaspeR

Kullanıcı
27 Ara 2006
En iyi cevaplar
0
0
Değilmi Alican Haksızmıyım  :) :D
 
Ç

çiçek

Kullanıcı
4 Eyl 2007
En iyi cevaplar
0
0
gercek arkadas...alıcan ve wanted de benm gercek arkılerımden sadece 2si  ;)
 
C

CaspeR

Kullanıcı
27 Ara 2006
En iyi cevaplar
0
0
Eyvallah Saol Çiçek'cim ;)
 
F

feridis

Kullanıcı
7 Eyl 2007
En iyi cevaplar
0
0
kimse herzamn gerçek arkadaşım diye iddia etmesin bence.hiçmi sıradan arkadaşınız yok.benim arkadaşlığım kişisine göre gerçek veya sıradan oluyor.herkese dostum diyemem ben öylede olmalı bence en azından bu zamanda.çünkü yaşadığımız zaman bunu gösteriyor yeri geliyor en yakın arkadaşımızı bile tanıyamıyoruz haklı değilmiyim?
 
C

CaspeR

Kullanıcı
27 Ara 2006
En iyi cevaplar
0
0
Doğru Söylüyorsun Evet Katılıyorum Sana ;)
 
K

Kristal

aliCAnn' Alıntı:
rüya' Alıntı:
neden katılmıyorsun
senin arkadaşın evine geldiğinde konuk gibi davrandığında rahatsız olmuyormusun alicann
Bilmiyorum yaaa.. insan ne olursa olsun baskasının evinde öyle davranabilirmi.. :-\ Ben sahsen en yakın arkadasımın evinde dolaptan haberi olmadan su dahi icmem böyle gördükk.. :D Öyle düsünenlerede saygım sonsuz ama ben bu tanımı kabul edemiyorum.. :-[
buna katılıyorum öyle yetiştirildik ama kendi arkadaşlarıma o rahatlığı verdimki kendi evlerindeki gibi rahatlar ve bu beni memnun ediyor...
 
S

semaz

Kullanıcı
20 Eyl 2007
En iyi cevaplar
0
0
trabzon
bıraz reklam olacak ama ben GERÇEKTEN gerçek bir arkadaşım.
 
P

Paradoks

Kristal' Alıntı:
aliCAnn' Alıntı:
rüya' Alıntı:
neden katılmıyorsun
senin arkadaşın evine geldiğinde konuk gibi davrandığında rahatsız olmuyormusun alicann
Bilmiyorum yaaa.. insan ne olursa olsun baskasının evinde öyle davranabilirmi.. :-\ Ben sahsen en yakın arkadasımın evinde dolaptan haberi olmadan su dahi icmem böyle gördükk.. :D Öyle düsünenlerede saygım sonsuz ama ben bu tanımı kabul edemiyorum.. :-[
buna katılıyorum öyle yetiştirildik ama kendi arkadaşlarıma o rahatlığı verdimki kendi evlerindeki gibi rahatlar ve bu beni memnun ediyor...
Tabiki bende o rahatlıgın saglana bilmesin icin elimden geleni yaparımm... :D
 
A

arslanxxx

Kullanıcı
23 Eyl 2007
En iyi cevaplar
0
0
antepp
Kimine gerçek arkadaş, kimine sıradan arkadaş.Değişir...
 
K

kanasciorcun

Kullanıcı
24 Eyl 2007
En iyi cevaplar
0
0
izmir
Gerçek bir arkadaş nasıl buluruz? Ve dost buluruz? Sizler soruyorum.
 
O

okyanusya

Kullanıcı
3 Ağu 2007
En iyi cevaplar
0
0
İstanbul
bu zamanda biraz zor orçun.
ben dostumu henüz dünya kirlenmeden önce bulmuştum ve kaybetmemek için çok çalıştım ve şuan o benim canım.
ama ondan sonra bulamadımdaaaa aramadımda...
 
E

esranur

Kullanıcı
19 Mar 2007
En iyi cevaplar
0
0
süper bi cvp Rüyaaa ;) harikasınnn... :D
 
Üst