Kişisel Gelişim Eğitimi

Yüzük parmağımız neden 4. parmaktır?

  • Konbuyu başlatan Codex
  • Başlangıç tarihi

Konu hakkında bilgilendirme

Konu Hakkında Merhaba, tarihinde Garip Olaylar \/ İlginç Bilgiler kategorisinde Codex tarafından oluşturulan Yüzük parmağımız neden 4. parmaktır? başlıklı konuyu okuyorsunuz. Bu konu şimdiye dek 23,158 kez görüntülenmiş, 90 yorum ve 0 tepki puanı almıştır...
Kategori Adı Garip Olaylar \/ İlginç Bilgiler
Konu Başlığı Yüzük parmağımız neden 4. parmaktır?
Konbuyu başlatan Codex
Başlangıç tarihi
Cevaplar
Görüntüleme
İlk mesaj tepki puanı
Son Mesaj Yazan Gozde
C

CaspeR

Kullanıcı
27 Ara 2006
En iyi cevaplar
0
0
Dile getirmekte cok önemli.. :)
 
C

chinaski

Kullanıcı
11 Kas 2007
En iyi cevaplar
0
0
Zonguldak
harika. bilgi için çok teşekkür ederim.. herkese anlatmalıyım :)
 
K

korsan

Kullanıcı
18 Kas 2007
En iyi cevaplar
0
36
Gaziantep
Safari' Alıntı:
Güzel :)

Ama şu var, insanlar bilmediği ve öğrenmek istediği çözümleri bulamadıklarında kendileri bir çözüm üretmeye çalışır. Bu da üretilen birşey bilmece gibi..

4. parmakta olmasın nedeni belirli birşey değil sadece ”anene”dir diye düşünüyorum.
Aynen de öyle dogru tesbit
 
H

hatche

Kullanıcı
6 Eyl 2007
En iyi cevaplar
0
0
ankara
eşLerin ayrıLmaz bir bütün oLduğunun güseLL bir kanıtı. teşekkürLer codex.
ben ayriyetten şunu da merak ediyorum:
nişanLanınca sağ yüzük parmağımıza yüzük takıLırken evLenince soL yüzük parmağımıza yüzük takarıs bunun bi sebebi var mı acaba ???
 
A

ayben

Olsa olsa bu çevre tarafından belirlenmiş bir tür gelenek olabilir.
Nişanlanmış bir insanın bir başka istediği olamaz ki parmağına bakan bunu anlsın diyedir bence.
Evlendiği zamanda bu parmağa geçmesinin nedeni biraz budur.
Yani etrafında bulunan insanların onun medeni halinin ne olduğunu bilmesi gerektiğidir. ;)
 
E

efsane_18

Kullanıcı
12 Ara 2007
En iyi cevaplar
0
0
Giresun
BENİMKİ AYRILDI YAAA AMA DİGERLERİNE ORANDA TAM AYIRILMASADA YİNE DE AYRILDI NOLUYO ŞİMDİ BENİM EVDE KALCAM TESCİLLENDİMİ ??? ;D
 
K

kabeka

Kullanıcı
17 Ocak 2008
En iyi cevaplar
0
16
İstanbul
4. parmak asi biraz bence ondan kullanamıyorsun onu  :-[
saol paylaşım için 8)
 
A

ayben

Güzel bir soru bir çelişki bu değil mi?
Neden insanlar severler ama bir yerde bir şekilde son bulur.
Ayrılıklar şartlar ne gerektiriyorsa onun içindir ya da anlaşmazlıklar kavgalar ...
Her şeyin çıkar ilişkisi olduğu şu zamanda zararı olan bir birlikteliği sürdürmek istenmemesidir ki zaten kim kendine zarar vermek ister. Tabi bir de fedakar olanlar vardır, çocukları için ya da ailesine geri dönemeceği için katlanan bayanlar. Erkekler için zaten pek fark etmez ayrılık sonra boşanmak belki koyar ama kadın kadar yara almazlar.Zaten toplumumuda hep erkekler desteklenir yaa çevreden erkektir yaa ne yapsa doğaldır. :mad:
 
K

kabeka

Kullanıcı
17 Ocak 2008
En iyi cevaplar
0
16
İstanbul
"Her şeyin çıkar ilişkisi olduğu şu zamanda" bunu başkalarına söylediğim zaman beni duygusuz olarak görüyorlar
ve "erkek"ler için genelleme yapman bence pekte hoş değil
ama şu zamanda "er"lik taklidi yapan bir çok "kek" olduğu kesin onlaraysa lafın haklısın :)

 
A

ayben

kabeka' Alıntı:
"Her şeyin çıkar ilişkisi olduğu şu zamanda" bunu başkalarına söylediğim zaman beni duygusuz olarak görüyorlar
ve "erkek"ler için genelleme yapman bence pekte hoş değil
ama şu zamanda "er"lik taklidi yapan bir çok "kek" olduğu kesin onlaraysa lafın haklısın :)
Teşekkürler bu erlik taslayan kekler çok olduğundan lafım onlara tabi herkes üstüne alınmasın genelleme yapmayı sevmem ama şimdilerde ne yazık ki etrafta çok var  :mad:
 
K

kabeka

Kullanıcı
17 Ocak 2008
En iyi cevaplar
0
16
İstanbul
hehe :p

o değilde çok güzel oldu haa er lik taslayan kek kendimle gurur duyuyorum ileride konferans falan verirsem kesin kullanırım ::)
kop kop kop ken taç diz ;)
 
Üst