Yerim Seni ÖSS!

  • Konbuyu başlatan prenses_o6
  • Başlangıç tarihi

Konu hakkında bilgilendirme

Konu Hakkında Merhaba, tarihinde Kitap Önerileri kategorisinde prenses_o6 tarafından oluşturulan Yerim Seni ÖSS! başlıklı konuyu okuyorsunuz. Bu konu şimdiye dek 12,271 kez görüntülenmiş, 48 yorum ve 0 tepki puanı almıştır...
Kategori Adı Kitap Önerileri
Konu Başlığı Yerim Seni ÖSS!
Konbuyu başlatan prenses_o6
Başlangıç tarihi
Cevaplar
Görüntüleme
İlk mesaj tepki puanı
Son Mesaj Yazan gülümse hayata
M

M e l i k e

Kullanıcı
11 Ağu 2007
En iyi cevaplar
0
0
Bursa
bu kitabı daha önce duymştm ama bi türlü alp okumk nasip olmamıştı burda da duyunca bi alp okuym dedim dün başladm dün bitti çok sürükleyici bi kitap bitmeden elinizden bırakamıcksınızz...
tşkkürler prenses... :)
 
O

okyanusya

Kullanıcı
3 Ağu 2007
En iyi cevaplar
0
0
İstanbul
nereyi kazandın prenses
bugün açıklandı sonuçlar
umarım istediğin bölümdür...
 
A

altınay

Kullanıcı
2 Ağu 2007
En iyi cevaplar
0
0
Antalya
walla össden önce okudum bu kitabı zaten okuyodum(üniversite) tekrar hazırlandım bugün yeterince üzüldüm çünkü yerleşmedim öss ye de sistemede.... :mad:
 
A

altınay

Kullanıcı
2 Ağu 2007
En iyi cevaplar
0
0
Antalya
tıp yazdım gelmedi diyorum sorana da :D yazdım çünkü neyse sağlık olsun 3 den dvm edicez okula artq:S
 
P

prenses_o6

Kullanıcı
5 Ağu 2007
En iyi cevaplar
0
0
Ankara
Ben şimdi içmimarlık  okuyorum ve çok mutluyum.Bu kitabında kazanmama büyük etkisi olduğunu düşünüyorum,inşallah okuyan arkadaşlarada faydası olur.
 
A

altınay

Kullanıcı
2 Ağu 2007
En iyi cevaplar
0
0
Antalya
ne güzel prenses benim çocukluk işimdi ne iş yapıcaksın dendiğinde lise sona kadar içmimarlıktı.Tabi ailem sağolsun isteğimi köretti.Neymiş iş  yokmuş, neymiş bi dayı gerekliymiş bilmem ne gelmedi:( sonra mimarlık istedik o da olmadı wallahi bi içmimar gördüğüme ssevindim :D hadi hayırlısı senin içinde.Kitabın yararlı olmasına da sevindim belki ben çok uygulayamamışımdır:D
 
C

CaspeR

Kullanıcı
27 Ara 2006
En iyi cevaplar
0
0
Evet. Güzel bir kitap ERDAL DEMİRKIRAN BÜTÜN kitapları güzel Serisini tamamlayacağım zaten Harika yazmış herkesin Okumasını tavsiye ederim...
 
P

prenses_o6

Kullanıcı
5 Ağu 2007
En iyi cevaplar
0
0
Ankara
benimde öyleydi altınay, ailem pek desteklemiyodu :-[ ama ben bi kere kafaya koydum mümkün mü vazgeçmek.... ;)
 
P

prenses_o6

Kullanıcı
5 Ağu 2007
En iyi cevaplar
0
0
Ankara
neyse arkadaşlar umarım herkese faydası olur...
 
T

tetik

Kullanıcı
10 Eyl 2007
En iyi cevaplar
0
0
Bursa
Yazar kitabının tamamında sanki benim karşımda oturmuş bana öğüt veriyormuş gibi kitabını yazmış.Nedir ki bu Öss dediğin alt tarafı bi sinek ezersin gider gibi yaklaşımlarıyla Öss nin o kadar da korkulacak bir şey olmadığını nerdeyse kitabın her bölümünde tekrarlıyor.Bu tabiki güzel birşey ayrıca kitapta anlatılan bazı ders çalışma taktikleride çok ilgimi çekmişti.(Dersleri müzik şeklinde kaydedip dinlemek gibi).Kitap için söyleyebileceğim olumsuz tek şey öğrenciye hitap eden bir kitap için değerinin biraz fazla olması.(Ben aldığımda 12 ytlydi).

Gene bu kulvarda yazılmış birde Mümin Sekman'ın bir kitabı var.Kitabın adı Başarı Üniversitesi.Açıkçası ben Yerim Seni Öss'ye göre içeriğini daha dolu buldum.Eğer Üniversite sınavına hazırlanıyorsanız senenin başında bu kitabı okumanız ve anlatılanları uygulamanız sizi başarıya götürecektir...
 
C

CaspeR

Kullanıcı
27 Ara 2006
En iyi cevaplar
0
0
Güzel Akış yönüyle yazilmıs bir kitap Okudukca Okuyası geliyor İnsanın Teşekkürler. ;)
 
C

CaspeR

Kullanıcı
27 Ara 2006
En iyi cevaplar
0
0
Zaten Onu Yaptıktan Sonra Sorun Kalmamıstır Gayet Yolunda Giden İnsanlardan Birisisi Sende Olursun :) ;)
 
T

tugba_itu_ucak

Kullanıcı
12 Eyl 2007
En iyi cevaplar
0
0
kütahya
ERDALL DEMİRKIRAN BNM ADAMIM DİYEBİLİRİM TÜM KİTAPLARI COOKKKK HOSS VEE YERİM SENİ ÖSS DEE ÖSSYE HAZIRLANANLAR İCİN Bİ İLACC..BAKIN DİGER KİTAPLARI(ALMAK İSTEYEN VARSA ARKADASLAR www.kitapyurdu.com DAN ALABİLİRLERR..İSTE KİTAPLARI:

ADAM DEDİGİN BENİM GİİBİ OLUR
Herkesin kendine göre bir dağı vardır ve herkes kendi dağında yaşar mevsimleri. Senin güneşin yakamaz beni, benim kışımla da sen asla zatürree olamazsın. Şimdi çık kendi dağına, ayakkabılarını çıkar ve koş. Doludizgin koş! Arkana bile bakma koşarken. Bakma; çünkü arkanda hiç kimse yok! O dağ sadece senin. Ayağını basmadığın hiçbir şer kalmasın. Her yerini ezbere bil bu dağın. Yeni ağaçlar dik dağına. Ağaçlarla yeşile boya. Gururla dolaş. Adımların hep büyük olsun. Büyük yaşa! Hiçbir zaman korkutmasın ölüm seni ve daima emin ol; sen ölmeden kimse gelmeyecek senin dağına. Ölünce gelecekler ve: "Burada koca yürekli bir dağcı yaşardı." Diye yazacaklar senin zirvelerine; ama bu senin umurunda bile olmayacak. Sen zaten senelerce koca bir dağcı olduğunu bilerek yaşamıştın. 

BEN DÜNYANIN EN AKILLI İNSANIYIM..
Öz Gelecek Yıl 2030: İnsanlar artık 5 saat uyuyor. İnsanlar artık sinirlenmiyor. Artık 21. Yüzyılın başlarında tüm dillerde karşılığı bulunan "başarısızlık" sözcüğü sözlüklerde yok. Özgüven artık özel bir vasıf değil. Cinayet, intihar, kavga, savaş yok.. ve artık insanlar birbirlerini seviyor... Yıl 2020: Neredeyse tüm dünyayı saran ve sarsan "Kashna Öğretileri" büyük bir hızla yayılıyor... Yıl 2010: dünyanın En Akıllı İnsanı, dünya liderlerine yönelik eğitim programını başlattı... Yıl 2005: Türkiye'deki faaliyetleri devam eden Erdal Demirkıran, dünyaya açılmaya hazırlanıyor... Yıl 2002: Dünyanın En Akıllı İnsanı Özel Okul, Kolej, Dershane, Şirket, Belediye, Siyasi Partiler.. gibi kurum ve kuruluşlarda "dahi" yetiştiriyor. Bugün: Erdal Demirkıran hayatı ve kendini alabildiğine seviyor. Dünyayı değiştirmeye çalışıyor...

DÜNYANIN EN AKILLI İNSANI'NDAN MASALLAR
Nerede durursan dur, ne zaman okursan oku, ne sorarsan sor; cevabım asla değişmeyecek. Aldığı oksijenin hakkını veren herkese...
Aslan kuş kovalamaz.
 
İFLAS ETMENİN YOLLARI
Elini her istediğinde kımıldatabiliyorsan; emin ol ki tüm kontrol sendedir. Kazanmak istediğin halde kaybediyorsan; sen asla kazanmak istememişsindir! Erdal DEMİRKIRAN 

SADECE APTALLAR 8 SAAT UYUR
Aklı başında olan hiçbir insan, ömrünün üçte birini yastığa bağışlamaz. "Erişkin bir insan günde en az 8 saat uyumalıdır." palavrasını ve / veya önyargısını kırarak 8 saat uyumanın bir alışkanlıktan ibaret olduğunu öğretmektedir. 4 saat uyuyarak 8 saat uyumuş gibi zinde uyanmayı da anlatan kitap, bunun nasıl yapılabileceğini öğretmektedir. 

YERİM SENİ ÖSS
Eğer Hiç takılmadan 10'a kadar sayabilecek düzeyde matematik, Yemek yerken kaşığı kulağına değil de ağzına götürebilecek kadar biyoloji, Evine bildiğin en kestirme yoldan gidebilecek kadar fizik, Doğum tarihini ezberden söyleyebilecek kadar tarih, Yağan şeyin kar değil yağmur olduğunu anlayabilecek kadar coğrafya, Başkalarından yardım almadan adını yazabilecek kadar Türkçe, Çaya şeker yerine tuz atmayacak kadar Kimya biliyorsan, Emin ol ki senin için ÖSS, doğum gününde en kestirme yoldan evine gidip senin için yaptırılan doğum günü pastasının üzerindeki yazıyı okuyarak mumları eksiksiz sayıp üfledikten sonra pastanın tadına bakıp dışarıda yağan yağmuru seyrederek çay keyfi yapabilmen kadar kolay bir iştir... Şimdiii yukarıda sayılanları yapamıyorsan lütfen usulca bu kitabı yerine koy ve hiç zaman kaybetmeden git uyu. Yapabiliyorsan bu kitabı al, en kısa zamanda oku ve dert etme, o iş tamam... 


HEPSİNİ DEE TAVSİYE EDERM ARKADASLARR..Bİ OKUYUN BEGENMEZSENİZ BANA GELN ;) :) :) :)
 
S

simurg_288

Kullanıcı
5 Eyl 2007
En iyi cevaplar
0
0
hayal kırıklığının başkenti
teşekkürler. kitapta geçen bir bölümde ders çalışırken aynı elbiseyi giy hatta üstüne öss şampiyonu vb gibi şeyler yaz diyo onları yapmak zor. zor demekle kastettiğim bunlar yani. ders çalışırken o elbiseyi giy otururken çıkar tek ders çalışırken giy diyo ( benimkide üşengeçlik bir bakıma)
 
Üst