sevme ihtiyacı..

  • Konbuyu başlatan cihancivan
  • Başlangıç tarihi

Konu hakkında bilgilendirme

Konu Hakkında Merhaba, tarihinde Serbest Kürsü kategorisinde cihancivan tarafından oluşturulan sevme ihtiyacı.. başlıklı konuyu okuyorsunuz. Bu konu şimdiye dek 10,305 kez görüntülenmiş, 47 yorum ve 0 tepki puanı almıştır...
Kategori Adı Serbest Kürsü
Konu Başlığı sevme ihtiyacı..
Konbuyu başlatan cihancivan
Başlangıç tarihi
Cevaplar
Görüntüleme
İlk mesaj tepki puanı
Son Mesaj Yazan korsan
T

Tülay

Kullanıcı
17 May 2006
En iyi cevaplar
0
0
İstanbul
www.kalbim.gen.tr
Ne lüks, nede bir ihtiyaçtır aşk! Tarifi mümkün olmayan bir duygudur... Kapılıp gidersin onun büyüsüne... Ve asla pişman olmzsın yaşananlara. O yüzden aşktır ya! Cidden hayatta olmazsa olmazlardan biri AŞK!...
 
P

prenses_o6

Kullanıcı
5 Ağu 2007
En iyi cevaplar
0
0
Ankara
evet olmassa olmaz bir duyguu...yada şöyle diyeyim aşk anlatılmaz yaşanır,yaşayanlar bunu iyi anlar ;)
 
T

Tülay

Kullanıcı
17 May 2006
En iyi cevaplar
0
0
İstanbul
www.kalbim.gen.tr
prenses_o6' Alıntı:
ama yinede güzel bir duygu o an için... ;)
Kesinlikle... Aslında her an'ı bir hoş! Heyacan... Kavgası bile belkide çok büyük bir haz!
Tabi saygısızlık olmadığı sürece. Lütfen pişman olmayın aşık olduğunuz için. Çok şanslı çünkü aşık olup sevebilenler. Ya o duyguyu bilmeden yaşasaydık. Acılar bile katlanamaz olurdu herhalde...
 
P

prenses_o6

Kullanıcı
5 Ağu 2007
En iyi cevaplar
0
0
Ankara
Evet çok doğru   "Kesinlikle... Aslında her an'ı bir hoş! Heyacan... Kavgası bile belkide çok büyük bir haz! Tabi saygısızlık olmadığı sürece."  ;)
 
Ö

ömür

Kullanıcı
22 Ağu 2007
En iyi cevaplar
0
0
kocaeli
sevgide aşkta,gülmekte ağlamakta,sevinmekte üzülmekte hepsi bi ihtiyaç... bunlara ihtiyacı olmayanın yaşamasının anlamı neki... :(
 
P

prenses_o6

Kullanıcı
5 Ağu 2007
En iyi cevaplar
0
0
Ankara
evet bunlar olmadan yaşanıyorsada o na yaşam denemez daha öncede dediğim gibi...
 
T

tatlisurup

Kullanıcı
7 Eyl 2007
En iyi cevaplar
0
0
izmir
sevgili cihancivan, Öncelikle şunu belirtmek isterim, bir insan ben aşka inanmıyorum, hiç aşık olmadım vs diyorsa eğer, o insan geçmişinde ya çok büyük kazıklar yemiştir(terkedilme, aldatılma gibi), yada yaşadığı ilişkide çok büyük acılar yaşamıştır. Yaşanan bu acı tecrübeler yüzünden insan kendini bu duygudan mümkün olduğunca uzak tutmaya çalışır. Bu korku içini öyle bi kemirirki yolunda giden bi ilişkide bile aynı şeyleri tekrar yaşayacağından korkarak karşısındakine güven duymaz, hatta ilişkisini bitirmeyi bile göze alır. aslında aşık olmak ister hatta çoktan olmuştur ama o kişi bunun aşk olmadığını savunarak bitür koruma mekanızması geliştirir kendi içinde.
      İkinci konuya gelince bi insan neden seviyorum aşığım dediği insandan nefret eder. Durup dururken kimse kimseden nefret etmez. Mutlaka bi tarafın canı yanmıştır.Günümüz ilişkileri ne yazıkki çıkarlar üzerine, boş vaatler ve yapmacık davranışlar üzerine kurulu. insanlar kendilerini olduğundan farklı yansıtıyor, yüzlerinde maskelerle dolaşıyorlar. Böyle bi ortamda ben kendi adıma konuşayım kimseye aşık olmak istemem, aşka inanmıyorum değil ama insanlara güvenmiyorum
 
P

Paradoks

Fikirleriniz bekliyorum demissin kendimce biraz bahsedim aradıgın soruların cevaplarından. Katılmayanlarda olabilir fikirlerime onlarada saygılı davranmalarını temenni ederim.

Sevgi kesinlikle bir lüks olamaz sevgi bir ihtiyactır vede herkez bunu bekler nasıl deyim yeme - icme giyim - kusam gibidir. Düsünsenize hayatta kim sevilmek ve beyenilmek istemez. Sevgiye muhtac insanlarımız neden mutsuz sanıyorsunuz. Nasıl acıktıgımızda migdemizde bir kasıntı hissediyorsak sevgi ihtiyactırki bizlerde eksikligi sonucu üzüntü olusmasına neden olur..

Gelelim ben hic aşık olmadım diyenlere onlar kendilerini kandıra dursunlar tabi istisnalarda var bunlar inkar edilemez. ( yası kücüktür.. sevgi ve sevilmeyi anlayıca bilecek duygu olgunluguna erisemeyenler.. vs. ) Ben bunu gözlerimle gördüm hayatta bu kisi hic aşk nedir bilmez dediklerim neredeyse her gece sevdigi icin tonlarca göz yası döküyor. Yani aşk zaman tanımaksızın kapını calar eger acarsanız yakana yapısır ve seninle bir bütün olurr. Kimi zaman körelir kimi zamansa yücelir bu tamamen sizlerin duygu yogunluguna baglı bir etmendir. Söylemek istediklerim bu kadar saygılarım... ;)

 
K

Kardelen

tatlı şurup kelimelerin ve cümlelerin harfi harfine katılıyorum söylicek söz bırakmamışsın  :)herkes sevmeyi ve sevilmeyi ister ama bende kimseye güvenmiyorum heleki bu zamanda istisnalar olabilir ama genede ben korkarım aşık olmaktan sevmekten kaçabildiğim kadar kaçarım ....
 
P

Paradoks

kardelen_87 sorunlardan kacmak hicbir zaman cözüm degildir bunu unutma.. ;) Bir sıralar bende aşk'a inanmazdım taki sevdigim kisi ile karsılasana kadar imkanlarımız ve icinde bulundugumuz kosul o kadar engellerin arasındaki inan aşk insana güç veriyor... Eminim sende gercek aşka kucaklarını actıgında göreceksin hayat daha farklı ve birderece daha anlamlı gelecek..
 
T

tatlisurup

Kullanıcı
7 Eyl 2007
En iyi cevaplar
0
0
izmir
Bir kere aşka inanmıyorum diyen bir insan zavallı bi insandır benim gözümde. Çünkü aşk yaşanması gereken en mükemmel duygulardan biridir bence. Aşkın içinde sadece  mutluluk yoktur, acı çekmek de vardır. Aşktan kaçan bir insan acıdan kaçıyodur benim gözümde. Çünkü acı çekmeyi kaldıramaz yüreği, ya da sorumluluk almayı hertürlü zorluğun üstesinden gelmeyi gözü yemez. Aşk çok zor bulunur. Kaybettikten sonra değerini anlamışsın, aşıkmıydım değilmiydim diye gereksiz değerlendirmelere girmişsin hiç kıymeti yok. Hakeden adam kaybetmeden kıymet bilendir. O yüzden arkadaşlar birini  seviyorsanız ve bu karşılıklıysa eğer birbirinizi kaybetmemek için hertürlü mücadeleye girin. Aşka yaraşır şekilde hareket edin.
 
K

Kardelen

inş alicann evet belkide kaçmamak lazım doğru kişi için zaman vardır  ben aşka inanmıyo değilim sadece bu zaman içinde biras aşklar sevgiler farklı bu benim şahsi düşüncem ya aşk zor bi konu ben bu konulardan anlamam pek aslında fazla yorumda yapmam gerçek aşkı bulmak zor bulanada ne mutlu bence :)
 
Üst