Gitmek bu kadar kolay mı?

  • Konbuyu başlatan runaway
  • Başlangıç tarihi

Konu hakkında bilgilendirme

Konu Hakkında Merhaba, tarihinde Edebiyat kategorisinde runaway tarafından oluşturulan Gitmek bu kadar kolay mı? başlıklı konuyu okuyorsunuz. Bu konu şimdiye dek 15,470 kez görüntülenmiş, 30 yorum ve 0 tepki puanı almıştır...
Kategori Adı Edebiyat
Konu Başlığı Gitmek bu kadar kolay mı?
Konbuyu başlatan runaway
Başlangıç tarihi
Cevaplar
Görüntüleme
İlk mesaj tepki puanı
Son Mesaj Yazan ebruliyn
R

runaway

Kullanıcı
29 May 2008
En iyi cevaplar
0
0
İzmir
Kod:
[font=Arial][color=black][i][b]Birini deli gibi seversin 
Başlangıçta oda seni sever 
Zaman geçer senin sevgin her günkü gibi sürer gider 
Ama karşındaki insan çok değişmiştir
Zaman olur tanıyamaz olursun adeta
Seviyor mu dersin? Kendi kendine.Sevmiyor mu?
Sormaya cesaret edemezsin.Ne oldu sana diye
Korkarsın çünkü cevabından
Az çokta olsa tahmin edebilirsin suskunluğunun nedenini
Dayanamayacak duruma gelirsin ve sorarsın sevgiline
Ne oldu sana diye???
Bir şey yok demesi için yalvarırsın Allah`a
Oysa bu cevap ikinizi de oyalamaktan başka bir işe yaramaz 
Ne de olsa zaman gelecek SENİ SEVMİYORUM diyecek bir gün.
Sevginin de bir sabır tası var 
O çatlamadan gitmek gerekir bazen
Ardına dönüp bakmadan,gözyaşı dökmeden
Gitmek gerekir bazen !!!

O bir başkasına asıktır sende ona.
Kabullenmek gerekir kimi zorlukları.
Tek taraflı düşünmemeli severken insan 
Belki seni üzmekten korkuyordur
Belki de cesaret edipte SENİ SEVMİYORUM diyemiyordur,
Bunları bilerek,düşünerek, gitmek gerekir bazen!
Ardına dönüp bakmadan,sevginle birlikte
Gitmek gerekir bazen!!!

2 sevgiliden arkadaş olmaz,
Unutamaz ki SEVENNNN!!!
Arkadaş kalmaya tahammül edemez 
Sevmeyen için hiçbir zorluk yoktur oysa
Bir zamanlar deli gibi sevdiği insanı 
Bin parçaya ayırdığının farkında bile olmaz 
Hazır acı çekmeye alışmışken 
Bitmenin tam sırasıdır
Eskiye dönüp bakmadan,eski defterleri kurcalamadan
Geçmişi geçmişe bırakıp
Gitmek gerekir bazen!!!

Onu yeni sevgilisiyle görüp
eski yaraları açmadan 
Kendini sadece onu unutmaya adayarak
Gitmek gerekir bazen!!!

gözyaşlarını içine akıtarak,
Ardına dönüp bakmadan
Gitmek gerekir bazen!!!

Sendeki yüreğin kıymetini bilmediği için
Pişmanlık duymasını beklemek gerekir bazen
Oturup bir köşede
Sana geri dönmesini bekleyerek
Gitmek gerekir bazen!!!

Zaman geçer oda hatasını anlar 
Cesaretini toplar ,karşına çıkar ve
SENİ SEVİYORUM affet der;a
Seninde onu sevdiğini düşünür hala
Senden bir cevap bekler
Tekrar SENİ SEVİYORUM der
İçinde kopan fırtınalardan haberi yoktur
Sen ne kadar isterdin oysa 
"BENDE SENİ SEVİYORUM" demeyi
Ama yaptığı hatanın bedelini ödemesi gerektiğini de bilirsin
Bazen onu sevdiğin halde 
SENİ SEVİYORUM diyerek gitmek gerekir!!
Her ne kadar onu deli gibi sevsen de
Arkana dönüp bakmadan,
Gitmek gerekir bazen!!!......öyle usulca........

Bir zamanlar seni acımasızca terk edip giden insan
Şimdi senden 2 kelimeyi duymak için
Yalvarıyor adeta
Ama şimdi sen onun sana yaptığını yapıyorsun
Bana çektirdiği acıları oda çeksin istedin
Bazen sevilmediğini duymadan gitmek gerekir 
Her ne kadar çok sevsen de bilmeden 
Unutma ki bu yürek seni hep sevdi
Ama sen bu yüreğin değerini bilemedin
işte bu yüzden gitmek gerekir bazen 
istersen ardına dönüp bak,istersen dilediğince ağla
dönüp baktığında seni hala eskisinden daha çok 
Seven bir benle karşılaşacaksın
Sende bunu anladım ki;
Benim cektiğim acıların üçte birini bile çekemezsin

işte bu yüzden acı çekmek güzeldir
gözyaşlarıma engel olamıyorum
çünkü;onlar bile seni çok özledi

GiTmEk BiLe GüZeLdİr BaZeNN !!!!!!!!!!!!!!![/b][/i][/color][/font]
 
E

efsane_18

Kullanıcı
12 Ara 2007
En iyi cevaplar
0
0
Giresun
wayyy süper olmus yaaa hakkaten gitmek gerek asktan sonra ilişki saygı yolunda ilerlemiosa bide tutku olmasa aradakı alıskanlıkalr gitmek kolaydaaa....
 
R

runaway

Kullanıcı
29 May 2008
En iyi cevaplar
0
0
İzmir
efsane_18' Alıntı:
wayyy süper olmus yaaa hakkaten gitmek gerek asktan sonra ilişki saygı yolunda ilerlemiosa bide tutku olmasa aradakı alıskanlıkalr gitmek kolaydaaa....

Çok haklısn eğer böyle olsaydı ilişkiler: Günümüzde insanlar birbirlerine saygılarını yitirmezlerdi!
 
T

tornado_53

Kullanıcı
24 Haz 2008
En iyi cevaplar
0
0
Rize
Gitmek zor ama gerekiyo işte birbirimize karşı saygımızı yitirmemeliyiz.Belki bir gün tekrar seni sever haksızlık yaptığını anlar.Arkana bakmadan gitmek gerek bazen.Teşekkürler güzel bir paylaşım... :)
 
M

manas

Kullanıcı
6 Haz 2008
En iyi cevaplar
0
0
Kopmuşsa bişeyler çek git zaten, ama kopmamışsa zor her ikisi de....
 
D

Düş

Kullanıcı
22 Ağu 2008
En iyi cevaplar
0
0
İstanbul
www.kardelen.in
Gittiğim bensem eğer Söyle bana kimden gittim?
Sende yoktum zaten ben, ben yine bende bittim...


Teşekkürler
 
K

korsan

Kullanıcı
18 Kas 2007
En iyi cevaplar
0
36
Gaziantep
Çok küçük yazıldığı için okumakta baya zorlandım. Zaten yakını göremiyorum.
Acı çekmenin güzelliğinden bahsediyor son mısrada.
Nasıl birşeyse artık.

 
A

ASLIHAN1

Kullanıcı
29 Ocak 2009
En iyi cevaplar
0
0
İstanbul
Hocam bu konuları sen mi yukarı taşıdın bugün  :D
Sevgi üzerine ne kadar yazı varsa gündemde.
Yazı stilinden de anladığım şey sevgiye yoğun bir nefret  :D
inanmayan bir görüntü  :D ruh halini değiş "inanmayan" yap bari
tamam kabul yazılar biraz abartılı ama sende hep olumsuz hep olumsuz  :-\
 
K

korsan

Kullanıcı
18 Kas 2007
En iyi cevaplar
0
36
Gaziantep
ASLI..HAN' Alıntı:
Hocam bu konuları sen mi yukarı taşıdın bugün  :D
Sevgi üzerine ne kadar yazı varsa gündemde.
Yazı stilinden de anladığım şey sevgiye yoğun bir nefret  :D
inanmayan bir görüntü  :D ruh halini değiş "inanmayan" yap bari
tamam kabul yazılar biraz abartılı ama sende hep olumsuz hep olumsuz  :-\
Öyle oldu valla. Malum herkes sevgi pıtırcığı olmuş bir yazar hanımefendinin tabiri ile.
Bende acaba bir benmi anlamıyorum bunların dilinden diye orda burda okuyorum sevgiydi felandı.
Hiç biride benim sevgi tanımıma uymuyor ilginç ama öyle.
Sevgiden nefret etmiyorum. Saçma sevgi tanımlarına vede saçma sevgilere tahammülüm yok o kadar.


 
A

ASLIHAN1

Kullanıcı
29 Ocak 2009
En iyi cevaplar
0
0
İstanbul
Korsan' Alıntı:
ASLI..HAN' Alıntı:
Hocam bu konuları sen mi yukarı taşıdın bugün  :D
Sevgi üzerine ne kadar yazı varsa gündemde.
Yazı stilinden de anladığım şey sevgiye yoğun bir nefret  :D
inanmayan bir görüntü  :D ruh halini değiş "inanmayan" yap bari
tamam kabul yazılar biraz abartılı ama sende hep olumsuz hep olumsuz  :-\
Öyle oldu valla. Malum herkes sevgi pıtırcığı olmuş bir yazar hanımefendinin tabiri ile.
Bende acaba bir benmi anlamıyorum bunların dilinden diye orda burda okuyorum sevgiydi felandı.
Hiç biride benim sevgi tanımıma uymuyor ilginç ama öyle.
Sevgiden nefret etmiyorum. Saçma sevgi tanımlarına vede saçma sevgilere tahammülüm yok o kadar.
Heee belli oluyor  :)
ama insaf etseydin biraz ne kadar kasacak yazı varsa hepsini taşımışsın yukarı yahuu  :D
Evet...Eskide kaldı duygular bile dedirttin insana bugün
Şafak sayıyorum insaf da her ne kadar çoğu bana da inandırıcı gelmese de duygusallığımı tetikliyor  :'( :D
şaka iyidir iyi  :laylaylom
 
K

korsan

Kullanıcı
18 Kas 2007
En iyi cevaplar
0
36
Gaziantep
Ben kasılıyorum herkeste kasılsın dedimdi. Paylaşmayı severimde :d
Kalanlar kaldı eskide. Yeni olan hiç bir şeye ayak uyduramıyorum zaten.
Tez zamanda kavuşursunuz umarım diyeyim bari.
 
A

ASLIHAN1

Kullanıcı
29 Ocak 2009
En iyi cevaplar
0
0
İstanbul
Korsan' Alıntı:
Ben kasılıyorum herkeste kasılsın dedimdi. Paylaşmayı severimde :d
Kalanlar kaldı eskide. Yeni olan hiç bir şeye ayak uyduramıyorum zaten.
Tez zamanda kavuşursunuz umarım diyeyim bari.
Ya hocam ne bencilsin sen yaaa  :p Sen kasılıyon bizde kasılalım he miii...
Allah öyle birini versin sana ki manyak derecede sevgi pıtırcığı olsun da görrr  :D :D :D
amin eyvallah hocam bu arada  :D
emanet sizin şehirde hocam sağ salim yollarsan kavuşuruz yollamazsan ...gerisini düşünemiyorum bile  :(
 
K

korsan

Kullanıcı
18 Kas 2007
En iyi cevaplar
0
36
Gaziantep
ASLI..HAN' Alıntı:
Korsan' Alıntı:
Ben kasılıyorum herkeste kasılsın dedimdi. Paylaşmayı severimde :d
Kalanlar kaldı eskide. Yeni olan hiç bir şeye ayak uyduramıyorum zaten.
Tez zamanda kavuşursunuz umarım diyeyim bari.
Ya hocam ne bencilsin sen yaaa  :p Sen kasılıyon bizde kasılalım he miii...
Allah öyle birini versin sana ki manyak derecede sevgi pıtırcığı olsun da görrr  :D :D :D
amin eyvallah hocam bu arada  :D
emanet sizin şehirde hocam sağ salim yollarsan kavuşuruz yollamazsan ...gerisini düşünemiyorum bile  :(
Ya bu sabah bir yere daha yazmıştım bu bencillik konusuna. Sağlıklı bencillik denen bir durum varmış. Bencilsemde sağlıklı bir bencilim heralde. Ay aman bana bişe vermesin. İstemiyorum.
Askermi bizim şehirde pehh.. İyi iyi bir şey olmaz. Merak etmeyin askerlere gözü gibi bakan bir şehiriz. Sağ salim sevdiklerine kavuştururuz rahat olun siz.
 
A

ASLIHAN1

Kullanıcı
29 Ocak 2009
En iyi cevaplar
0
0
İstanbul
Korsan' Alıntı:
ASLI..HAN' Alıntı:
Korsan' Alıntı:
Ben kasılıyorum herkeste kasılsın dedimdi. Paylaşmayı severimde :d
Kalanlar kaldı eskide. Yeni olan hiç bir şeye ayak uyduramıyorum zaten.
Tez zamanda kavuşursunuz umarım diyeyim bari.
Ya hocam ne bencilsin sen yaaa  :p Sen kasılıyon bizde kasılalım he miii...
Allah öyle birini versin sana ki manyak derecede sevgi pıtırcığı olsun da görrr  :D :D :D
amin eyvallah hocam bu arada  :D
emanet sizin şehirde hocam sağ salim yollarsan kavuşuruz yollamazsan ...gerisini düşünemiyorum bile  :(
Ya bu sabah bir yere daha yazmıştım bu bencillik konusuna. Sağlıklı bencillik denen bir durum varmış. Bencilsemde sağlıklı bir bencilim heralde. Ay aman bana bişe vermesin. İstemiyorum.
Askermi bizim şehirde pehh.. İyi iyi bir şey olmaz. Merak etmeyin askerlere gözü gibi bakan bir şehiriz. Sağ salim sevdiklerine kavuştururuz rahat olun siz.
Öyle olsun... ::) İnşaallah 130 gün sonra yukardaki cümleni hatırlatmak zorunda kalmam sana  ;)
 
N

nazarelif

Kullanıcı
22 Nis 2008
En iyi cevaplar
0
0
Kastamonu
çok güzel bi yazı olmuş ya tam benlik :'( :'( :'(
 
crt

crt

Kullanıcı
11 Eyl 2009
En iyi cevaplar
0
38
İstanbul
runaway' Alıntı:

Gitmek bu kadar kolay mı?

Birini deli gibi seversin
Başlangıçta oda seni sever
Zaman geçer senin sevgin her günkü gibi sürer gider
Ama karşındaki insan çok değişmiştir
Zaman olur tanıyamaz olursun adeta
Seviyor mu dersin? Kendi kendine.Sevmiyor mu?
Sormaya cesaret edemezsin.Ne oldu sana diye
Korkarsın çünkü cevabından
Az çokta olsa tahmin edebilirsin suskunluğunun nedenini
Başlangıçta oda seni sever
Zaman geçer senin sevgin her günkü gibi sürer gider
Ama karşındaki insan çok değişmiştir
Zaman olur tanıyamaz olursun adeta
Seviyor mu dersin? Kendi kendine.Sevmiyor mu?
Sormaya cesaret edemezsin.Ne oldu sana diye
Korkarsın çünkü cevabından
Az çokta olsa tahmin edebilirsin suskunluğunun nedenini


Şiiri başlarken güzel devamında pek bir kasvetli budum
oysa şiir şöyle devam edebilirdi

Bu kadar çok seviyorsan eğer
Hatayı devamlı onda aramazsın
Sıkıcı boş hayal kurmazsın
Eğer bitmiş ise sevgi
Ağlamanın anlamı yoktur
İşte o an çekip gidersin...



diyeceğim ama herkesin ruh hali aynı olmayabilir .
Eleşri yaparken dikkatli olmak vede emeğe saygılı olmak gerekiyor..
Şairlik nasıl bir duygudur diyerek merak ettim ama şiir yazmak o kadarda kolay değilmiş bakın devamını getiremedim : (
Şiire müdahale ettiğim için çok özür dilerim.

 
V

vega

Kullanıcı
24 Ara 2008
En iyi cevaplar
0
0
Diyarbakır
sizi bilmem ama ben çok sevdim ya tamamen içinde bulunduğum durumu anlatıyo  :'( sen misin giden pup :p sürün peşimde :D teşekkürler...
 
N

nazarelif

Kullanıcı
22 Nis 2008
En iyi cevaplar
0
0
Kastamonu
crt' Alıntı:
runaway' Alıntı:

Gitmek bu kadar kolay mı?

Birini deli gibi seversin
Başlangıçta oda seni sever
Zaman geçer senin sevgin her günkü gibi sürer gider
Ama karşındaki insan çok değişmiştir
Zaman olur tanıyamaz olursun adeta
Seviyor mu dersin? Kendi kendine.Sevmiyor mu?
Sormaya cesaret edemezsin.Ne oldu sana diye
Korkarsın çünkü cevabından
Az çokta olsa tahmin edebilirsin suskunluğunun nedenini
Başlangıçta oda seni sever
Zaman geçer senin sevgin her günkü gibi sürer gider
Ama karşındaki insan çok değişmiştir
Zaman olur tanıyamaz olursun adeta
Seviyor mu dersin? Kendi kendine.Sevmiyor mu?
Sormaya cesaret edemezsin.Ne oldu sana diye
Korkarsın çünkü cevabından
Az çokta olsa tahmin edebilirsin suskunluğunun nedenini


Şiiri başlarken güzel devamında pek bir kasvetli budum
oysa şiir şöyle devam edebilirdi

Bu kadar çok seviyorsan eğer
Hatayı devamlı onda aramazsın
Sıkıcı boş hayal kurmazsın
Eğer bitmiş ise sevgi
Ağlamanın anlamı yoktur
İşte o an çekip gidersin...



diyeceğim ama herkesin ruh hali aynı olmayabilir .
Eleşri yaparken dikkatli olmak vede emeğe saygılı olmak gerekiyor..
Şairlik nasıl bir duygudur diyerek merak ettim ama şiir yazmak o kadarda kolay değilmiş bakın devamını getiremedim : (
Şiire müdahale ettiğim için çok özür dilerim.
haklısın bence sonunu iyi getirememişler ama anlam çok güzel değil mi
 
Üst