% 100 DÜŞÜNCE GÜCÜ

  • Konbuyu başlatan nesrin nur
  • Başlangıç tarihi

Konu hakkında bilgilendirme

Konu Hakkında Merhaba, tarihinde Kitap Önerileri kategorisinde nesrin nur tarafından oluşturulan % 100 DÜŞÜNCE GÜCÜ başlıklı konuyu okuyorsunuz. Bu konu şimdiye dek 19,055 kez görüntülenmiş, 60 yorum ve 0 tepki puanı almıştır...
Kategori Adı Kitap Önerileri
Konu Başlığı % 100 DÜŞÜNCE GÜCÜ
Konbuyu başlatan nesrin nur
Başlangıç tarihi
Cevaplar
Görüntüleme
İlk mesaj tepki puanı
Son Mesaj Yazan tuğsem
D

doktor

Kullanıcı
11 Ara 2007
En iyi cevaplar
0
0
izmir
6 ay once falan okudum bu kıtabı ve hayatıma yon veren kıtaplardan bırıdır.6 aydan berı attıgım her adımda her hedefımde bana yol gosteren kıtaplardan bırı olmustur.guzel bı paylasım herkes okumalı ki herkes hayatını kendı dusunce gucuyle yonlendırebılsın :) bu arada bn aranıza yenı katıldım sizlerle boyle paylasımlar yapabılmek cok hos.herkese selam...
 
N

nusret1992

evet bende okudum gerçekten çok güzel bir kitap iyiki okudum diyeceksiniz ve hayatınızı değiştirecek adımlar atacaksınız
 
Z

Zynep

Kullanıcı
17 May 2006
En iyi cevaplar
0
0
İstanbul
Sanırım Site'nin ilk kurulduğu günlerde tanımıştım ben bu kitabı, çok yararını gördüğüm bir kitap.
Uygulaması kolay, pratik bilgiler.
Teşekkürler.
 
C

cnslmst

bu kitabı 1.5 sene önce okumuştum... düşünce gücüyle neler yapabileceğimizi anlatan güzel bir kitap...
 
1

14henry

Kullanıcı
2 Ocak 2008
En iyi cevaplar
0
0
bursa
düşündüğünüz inandığınız ve guvenle beklediğiniz herşey mutlaka gerşekleşir çok  gzl  b kitap herkesin okumasını mutlka tavsiedebileceğim bi kitap  :)
hayatınızı  siz yonetebilirsiniz kitap sizae bunu vaad edıyo
kitapta ayrıca pisikojenez (başlangıcta düşünce) bilinç,bilinaltı ve evrensel zekadan bahsediyo 
gzl bi kitap ;)
 
N

nesrin nur

Kullanıcı
28 Haz 2007
En iyi cevaplar
0
0
mersin
yorumlarınız için hepinize çok teşekkürler arkadaşlar  :)

  bu kitap bende de inanılmaz etkiler bırakmıştı ve düşüncenin muhteşem gücüyle bu kitap tanıştırdı beni  ;)

  özellikle bu kitaptan öğrendiğim en güzel şey;bilinçaltının zihinde canlandırılan olayı,hayal bile olsa gerçekmiş gibi algılaması ve depolamasıydı...bilinçaltının hayal ile gerçeği algılamaması ve insanda etki bırakan herşeyi yeri geldiğinde bilinci etkilemek için yüzeye çıkarmasıydı  :eek:  ;)

  insanın bakış açısını bir anda değiştiren ve negatif düşüncelerden arındıran,hayata pozitif gözlerle bakmasını sağlayan bir kitap  :)
 
Y

yağmureal

Kullanıcı
19 Şub 2008
En iyi cevaplar
0
0
evet güzel bi kitab bende okudum ikinci bi sır diyebiliriz
 
D

deepquant

Kullanıcı
24 Şub 2008
En iyi cevaplar
0
0
EWEWT ARKADAŞLALR.DÜŞÜNCE HERŞEYİN ASLIDIR.BUNU BENDE OKUCAM.SAOL
 
N

nesrin nur

Kullanıcı
28 Haz 2007
En iyi cevaplar
0
0
mersin
yorumlarınız için teşekkür ederim; yağmureal ,deepquant  :)

  kendini geliştirmek adına mükemmel bir tercih,ben çok faydasını gördüm  ;)

  sevgiyle kalın
 
A

altyy

Kullanıcı
31 Ara 2007
En iyi cevaplar
0
0
konya
bende okumuştum çok uzun zamn geçti ama ben hiç beyenmemiştim tabi aldığın şeye göre değişir beyenenlerde vardır emeğine sağlık ;)
 
N

nesrin nur

Kullanıcı
28 Haz 2007
En iyi cevaplar
0
0
mersin
  teşekkürler altyy,sevgiyle kal  :)
 
G

GulsahToptas

Kullanıcı
17 May 2006
En iyi cevaplar
0
0
İstanbul
gulsaht.blogcu.com
Bu kitabı 2002 yılında okumuş ve çok beğenmiştim.
Hala başucu kitaplarım arasında yer alıyor çünkü anlatımını ve örnekleri çok akılda kalıcıydı.
Örneğin; aslında cam açıkken ceyranda kalmadığımızı, küçüklükten bize bu düşünce empoze edildiğinden, cam açık olduğunda beynimize ceyranda kalıp, boynumuzun tutulacağı sinyali verdiğimizi ve bu yüzden de bu olayın gerçekleştiğini  bu kitaptan öğrenmiştim.

Okumayanlar için bende tavsiye ederim.

Teşekkürler paylaşım için. :)
 
Y

YKMZ

Kullanıcı
23 Tem 2009
En iyi cevaplar
0
0
ankara
KİŞİ KENDİSİYLE İLGİLİ İNANDIĞI,HAYAL ETTİĞİ,GÜVENLE BEKLEDİĞİ ŞEYLERİ MUTLAKA YAŞAYACAKTIR.
  BU SÖZ GERÇEKTEN ÇOK  MOTİVE  EDİCİYMŞ
 
H

hayatcilingiri

Kullanıcı
20 Kas 2010
En iyi cevaplar
0
0
İstanbul
www.tamerakin.com
Bilinçaltının sırlarını keşfetmek isteyen herkes için eşsiz bir kitap.Benzer tarzda bir kitap olan Bilinçaltının gücü de tavsiye edilir.Yazarı joseph murphy.
 
Üst