Düş kullanıcısının son içeriği

  1. D

    ÇALIŞMADAN ZENGİN OLUNURMU??

    Neden insan zengin olmak ister ki :) kimseye muhtaç olmadan yaşabiliyorsam ne mutlu bana...
  2. D

    Duygusal Şiir

    Bazen agladiginizda, kimse gozyaslarinizi silmez Bazen iciniz yandiginda, kimse acinizi gormez Bazen endiselendiginizde, Kimse derdinizi bilmez Bazen mutlu oldugunuzda, Kimse gulmenizi anlamaz. Ama bi OSURSANIZ... Herkes Duyar :D :D :D
  3. D

    Amin Maalouf ...

    Yolların Başlangıcı adlı kitabı benim çok hoşuma gitti. Teşekkürler.
  4. D

    Nazım Hikmet

    En sevdiğim şiiridir. YÜRÜMEK   Yürümek; Yürümeyenleri arkasında boş sokaklar gibi bırakarak, Havaları boydan boya yarıp ikiye Karanlığın gözüne bakarak yürümek.. Yürümek; Dost omuzbaşlarını omuzlarının yanında duyup,  Kelleni orta yere Yüreğini yumruklarının içine koyup yürümek ...
  5. D

    Selam size

    Merhaba ben Tamer. İstanbul'dan. Bu kadar yeter. :)
Geri
Üst