Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Bazen agladiginizda,
kimse gozyaslarinizi silmez
Bazen iciniz yandiginda,
kimse acinizi gormez
Bazen endiselendiginizde,
Kimse derdinizi bilmez
Bazen mutlu oldugunuzda,
Kimse gulmenizi anlamaz.
Ama bi OSURSANIZ...
Herkes Duyar
:D :D :D
En sevdiğim şiiridir.
YÜRÜMEK
Yürümek;
Yürümeyenleri arkasında boş sokaklar gibi bırakarak,
Havaları boydan boya yarıp ikiye
Karanlığın gözüne bakarak yürümek..
Yürümek;
Dost omuzbaşlarını omuzlarının yanında duyup,
Kelleni orta yere
Yüreğini yumruklarının içine koyup yürümek ...
Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
Hello Welcome to Guest! Register here to benefit more from the forum
Gizliliğinize değer veriyoruz
Bu sitenin çalışması için temel çerezleri ve deneyiminizi geliştirmek için isteğe bağlı çerezleri kullanıyoruz.