Bülent' Alıntı:
Kim haklı şimdi burada? :
İçilen su musluk suyuysa, sanırım müşterinin para alınmasına itiraz hakkı var.
Ancak itirazına verilen yanıtın uslubu yanlış bence.
Özellikle bu tip büyük otellerde kullanılan buzun, bardağın rakamlarının konu edilmesi ilginç.
Ben olsam şöyle bir yanıt yazardım;
"Bizlere en iyi hizmeti vermek için yaptığınız masrafların farkındayım. Ancak biraz düz bir mantıkla, yapılan bu masrafların misli misli müşteriden zaten çıkartıldığınında elbette farkındayım. Olması gerekende budur elbette. Çünkü oteller ticari birer işletmedirler ve yapılacak tüm masrafların nasıl ve nerelerden karşılanacağı hesaplanmıştır. Hatta, çalınması olası bazı ufak tefek "hatıraların" bile müşteriye ne şekilde yüklendiğinininde bilincindeyim. Bunlarada elbette bir itirazım söz konusu olmaz.
İtirazım sadece bana verdiğiniz yanıtta ki uslube. Eğer bu otellerin sahibi ben olsaydım, sizin yerinize, bana daha çok para kazandırabilecek eğitimi almış bir müdür alırdım.
Saygılar."