R
Real_Factor
Kullanıcı
Messenger oturumu açamıyorsanız Messenger'daki bağlantı ayarları (Internet bağlantınızla ilişkili ayarlar) Microsoft Passport Network veya .NET Messenger Hizmeti hizmetine bağlanmanızı önlüyor olabilir.
Messenger Bağlantı Sorun Gidericisi çoğunlukla bu sorunları bulabilir ve düzeltebilir. Messenger bir bağlantı sorunuyla karşılaştığında Bağlantı Sorun Gidericisi otomatik olarak başlatılır.
Bağlantı Sorun Gidericisini kullanmamayı seçerseniz veya sorun giderici sorununuzu çözemezse:
Araçlar menüsünde Seçenekler'i tıklatın.
Bağlantı'nın altında Gelişmiş Ayarlar'ı tıklatın.
Ayarlar iletişim kutusundaki HTTP bölümünde Sına seçeneğini tıklatın. Test sonuçları Bağlantı Sınayıcı iletişim kutusunda göründüğünde Tamam'ı tıklatın.
Tamam'ı ve tekrar Tamam'ı tıklatın.
Birkaç dakika bekleyin ve yeniden oturum açmayı deneyin.
Messenger Bağlantı Sorun Gidericisi çoğunlukla bu sorunları bulabilir ve düzeltebilir. Messenger bir bağlantı sorunuyla karşılaştığında Bağlantı Sorun Gidericisi otomatik olarak başlatılır.
Bağlantı Sorun Gidericisini kullanmamayı seçerseniz veya sorun giderici sorununuzu çözemezse:
Araçlar menüsünde Seçenekler'i tıklatın.
Bağlantı'nın altında Gelişmiş Ayarlar'ı tıklatın.
Ayarlar iletişim kutusundaki HTTP bölümünde Sına seçeneğini tıklatın. Test sonuçları Bağlantı Sınayıcı iletişim kutusunda göründüğünde Tamam'ı tıklatın.
Tamam'ı ve tekrar Tamam'ı tıklatın.
Birkaç dakika bekleyin ve yeniden oturum açmayı deneyin.