Codex
Özgür Şahin
Site Kurucusu
Kahve sektöründe kendi işletmenizi açmak için Kahve deposu bayilik bilgilerini inceleyebilirsiniz. Kahve deposu bayilik ve franchise şartlarını paylaşıyoruz.
KAHVE DEPOSU 400 ton kahve tüketiyor
Kahve Deposu, 50 yılı aşkın süredir Kökel Kurukahve markasıyla ürün satışı yapıyor. Firma 2003 yılında İstanbul İkitelli’de kendisine ait bir kahve imalathanesi açmış. Kahve Deposu adıyla ilk şubesini ise 2009 yılında Güngören Kale Çenter Alışveriş Merkezi’nde açmış. Bugün toplamda 12 şubesi var. Bunların 11’i franchise yatırımcısı tarafından işletiliyor. Şubelerin altısı İstanbul’da diğerleri Samsun, Mardin, Gaziantep, Şımak ve Ordu illerinde hizmet veriyor. Talep doğrultusunda yurtdışında mağaza açmayı hedeflediklerini belirten Kahve Deposu Genel Müdürü Ümüt Kökel, franchise bayileri dışında yatırım ve ortaklık projelerinin olduğunu vurguluyor.
2016’da verimli bir yıl geçiren firmanın hedefi, 2017 yılında da bu başarısını devam ettirerek yeni şubeler açmak. 2016’yı 7 milyon TL ciro ile kapatan firma bu yıl yüzde 20 büyümeyi hedefliyor.
Kahve Deposu’nda farklı tatlardan oluşan birçok çeşit var. Kökel, kahvelerini Brezilya, Kolombiya, Etiyopya, Kenya ve Yemen gibi ülkelerden temin ettiklerini söylüyor. Firmanın yılda tükettiği kahve miktarı 400 ton. Ürünlerin perakende satışı da yapılıyor. Kökel, Türkiye’deki kahve kültürünün gelişimi konusundaki düşüncelerini şu şekilde aktarıyor:
“Türk kahvesinin geçmişi uzun yıllara dayanıyor. Kendine özgü pişirilme tekniği ile günümüze kadar, vazgeçilmez bir içecek halini almış. Türkiye’den dünyaya yayılmış bir içecek. Türkiye, hem üretim hem de tüketim konusunda kendini geliştirerek büyümeye devam ediyor.”
Eğitim konusunda da titiz davranan firma, yönetici ve barista adaylarını İstanbul Başak-şehir’deki şubesinde ön elemeden geçirdikten sonra onlara 15 günlük bir eğitim veriyor. Başarılı olan yönetici ve personel mağazalara yerleştiriliyor.
Franchising şartları
■ Bayilik fiyatları: Marka giriş bedeli 10 bin dolar. Ayrıca franchise mağazasının aylık cirosundan yüzde 2 ciro primi alınıyor.
■ Başvuru sahibinde aranan özellikler: Yatırımcının yenilikçi ve vizyon sahibi olması gerekiyor.
■ Şubelerin fiziksel özellikleri: Şubeler ahşap ağırlıklı konseptlerden oluşuyor. Genellikle gold renkleri kullanılıyor ve şubelere mimarlık desteği veriliyor.
■ Seçilen yerin özellikleri: Merkezi yerlerde bulunmayı tercih eden firma, 300 metrekare ve üstü yerleri tercih ediyor. Mekanın önünde mutlaka açık bir alan olması şartı var.
■ Verilen destekler: Kendi üretimleri olan kahveleri, şubelere toptan fiyattan satıyor.
Telefon: 0212 486 27 58
KAHVE DEPOSU 400 ton kahve tüketiyor
Kahve Deposu, 50 yılı aşkın süredir Kökel Kurukahve markasıyla ürün satışı yapıyor. Firma 2003 yılında İstanbul İkitelli’de kendisine ait bir kahve imalathanesi açmış. Kahve Deposu adıyla ilk şubesini ise 2009 yılında Güngören Kale Çenter Alışveriş Merkezi’nde açmış. Bugün toplamda 12 şubesi var. Bunların 11’i franchise yatırımcısı tarafından işletiliyor. Şubelerin altısı İstanbul’da diğerleri Samsun, Mardin, Gaziantep, Şımak ve Ordu illerinde hizmet veriyor. Talep doğrultusunda yurtdışında mağaza açmayı hedeflediklerini belirten Kahve Deposu Genel Müdürü Ümüt Kökel, franchise bayileri dışında yatırım ve ortaklık projelerinin olduğunu vurguluyor.
2016’da verimli bir yıl geçiren firmanın hedefi, 2017 yılında da bu başarısını devam ettirerek yeni şubeler açmak. 2016’yı 7 milyon TL ciro ile kapatan firma bu yıl yüzde 20 büyümeyi hedefliyor.
Kahve Deposu’nda farklı tatlardan oluşan birçok çeşit var. Kökel, kahvelerini Brezilya, Kolombiya, Etiyopya, Kenya ve Yemen gibi ülkelerden temin ettiklerini söylüyor. Firmanın yılda tükettiği kahve miktarı 400 ton. Ürünlerin perakende satışı da yapılıyor. Kökel, Türkiye’deki kahve kültürünün gelişimi konusundaki düşüncelerini şu şekilde aktarıyor:
“Türk kahvesinin geçmişi uzun yıllara dayanıyor. Kendine özgü pişirilme tekniği ile günümüze kadar, vazgeçilmez bir içecek halini almış. Türkiye’den dünyaya yayılmış bir içecek. Türkiye, hem üretim hem de tüketim konusunda kendini geliştirerek büyümeye devam ediyor.”
Eğitim konusunda da titiz davranan firma, yönetici ve barista adaylarını İstanbul Başak-şehir’deki şubesinde ön elemeden geçirdikten sonra onlara 15 günlük bir eğitim veriyor. Başarılı olan yönetici ve personel mağazalara yerleştiriliyor.
Franchising şartları
■ Bayilik fiyatları: Marka giriş bedeli 10 bin dolar. Ayrıca franchise mağazasının aylık cirosundan yüzde 2 ciro primi alınıyor.
■ Başvuru sahibinde aranan özellikler: Yatırımcının yenilikçi ve vizyon sahibi olması gerekiyor.
■ Şubelerin fiziksel özellikleri: Şubeler ahşap ağırlıklı konseptlerden oluşuyor. Genellikle gold renkleri kullanılıyor ve şubelere mimarlık desteği veriliyor.
■ Seçilen yerin özellikleri: Merkezi yerlerde bulunmayı tercih eden firma, 300 metrekare ve üstü yerleri tercih ediyor. Mekanın önünde mutlaka açık bir alan olması şartı var.
■ Verilen destekler: Kendi üretimleri olan kahveleri, şubelere toptan fiyattan satıyor.
Telefon: 0212 486 27 58