İştE TaSaRım BuDUr yAA..

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan greta
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
G

greta

siz olsanız hangisini kullanırdınız??
CA6RSXMZ.jpg

CA98I5PB.jpg

CACHKHG7.jpg

CAFIMDZF.jpg

CAHWQ19R.jpg

CAINWTMJ.jpg

CAP0QDHF.jpg

CAPCQPT7.jpg
 
gerçekten hairkalar daha ne tasarılar çıkar meydana kim bilir...
 
hmm ben peçeteliği beğendim mutfağımda olmasını isterim öyle bir peçeteliğin çok neşeli ve çok zarif bir tasarım olmuş
 
ayben' Alıntı:
hmm ben peçeteliği beğendim mutfağımda olmasını isterim öyle bir peçeteliğin çok neşeli ve çok zarif bir tasarım olmuş
ben o peçeteliği görünce direk kendisi olmak istedim ;D
gerçektende ne kadar narin diilmi canım :)
 
  ;D ;D bir peçetelik olmak istediğine emin misin ;D
kesinlikle öyle çok narin bir tasarım  ;)
 
o sehpayı kesınlıkle kullanmazdııım  :( evet pecetelık cok hos :) ya arkadaslar yaratıcılık fiili yerine meydana çıkarma terimini kullansak  :-\
 
hepsi çok hoş ya. ama ben tereddütsüz sandalyeyi isterim. kargo parasıda benden olsun hadi greta  ;D
 
cok güzel ya ehe,bende tasarım yapmak istiyorummmm:(((( istanbulda bir alısweris merkezinin içinde böyle bir stant war,resimlerini bularsam bende birkac tane yollamaya calısıcagım inş... buarada sehpa we perde hariç hepsini kullanmak isterdim...gretaya teşekkürler... :)))))
 
Geri
Üst