Havalar çok soğuk sıkı giyinmek lazim..

Konu hakkında bilgilendirme

Konu Hakkında Merhaba, tarihinde Anlık Kareler (Fotoğraf Dünyası) kategorisinde CaspeR tarafından oluşturulan Havalar çok soğuk sıkı giyinmek lazim.. başlıklı konuyu okuyorsunuz. Bu konu şimdiye dek 6,807 kez görüntülenmiş, 27 yorum ve 0 tepki puanı almıştır...
Kategori Adı Anlık Kareler (Fotoğraf Dünyası)
Konu Başlığı Havalar çok soğuk sıkı giyinmek lazim..
Konbuyu başlatan CaspeR
Başlangıç tarihi
Cevaplar
Görüntüleme
İlk mesaj tepki puanı
Son Mesaj Yazan roze
A

ayben

Kullanıcı
16 Kas 2007
En iyi cevaplar
0
0
istanbul
Ayy ben yerim onu ne tatlı olmuş o öyle saol wanted yaa  ;D
 
S

syn

Kullanıcı
12 Ara 2007
En iyi cevaplar
0
0
İstanbul
bu çok tatlı bir zamanlar kedime Galatasaray üniforması giydirmiştim GS-FB derbisiydi bana onu  hatırlattı
 
EmSaL

EmSaL

Kullanıcı
9 Ocak 2008
En iyi cevaplar
0
0
hehey...

Şapkadaki delikler iyi düşünülmüş ama  :D

Teşekkürler...
 
R

re-Member

Kullanıcı
16 Ağu 2007
En iyi cevaplar
0
0
Ankara
elbisesiyle çok şirin gözüküyo.... :)

___aslında kedileri hiçç sevmem ...... :D

teşekkürler wanted...:)
 
C

CaspeR

Kullanıcı
27 Ara 2006
En iyi cevaplar
0
0
Yorumlarınıza sağlık.
Teşekkürler..
 
E

esranur

Kullanıcı
19 Mar 2007
En iyi cevaplar
0
0
oyy cok sevimli olmuss... uzaktan sevmekk güsel..normalde benn de hiç sevmemm kedileri ::)
 
A

ayben

Kullanıcı
16 Kas 2007
En iyi cevaplar
0
0
istanbul
esranur' Alıntı:
oyy cok sevimli olmuss... uzaktan sevmekk güsel..normalde benn de hiç sevmemm kedileri ::)
Sevilmez mi yaa bakın bir olay geçmişti başımdan anlatayım istedim; babanem hastanede yatıyordu bundan bir ay önce bende yanında refakatçi kalmıştım bir ara hava almak için dışarı çıkmıştım. Sonra bir kedi geldi durup dururken anlamadım kucağıma bi atladı,önce korktum ne olduğunu anlamaya çalıştım. Garibim üşümüş, karnıda acıkmıştı belli neyse biraz kucağımda durdu, sonra ben de yeter bu kadar dedim ve indirdimdi kucağımdan.
O kadar şirindiki aslında izin vermezdim ama az biraz kucağımda oturmuştu  :)
 
A

ayben

Kullanıcı
16 Kas 2007
En iyi cevaplar
0
0
istanbul
Yaa wanted işte öyle ne yapacak ki bana hayvancık yardıma muhtaç zaten üşüyordu neden sevmezler ki bu hayvanları anlamadım nankörmüş diye mi? Peygamber Efendimizde kedi beslermiş ama...
 
B

bıldırcın

Kullanıcı
4 Ocak 2008
En iyi cevaplar
0
0
ankara
Yaa wanted işte öyle ne yapacak ki bana hayvancık yardıma muhtaç zaten üşüyordu neden sevmezler ki bu hayvanları anlamadım nankörmüş diye mi? Peygamber Efendimizde kedi beslermiş ama...
kesinlikle katılıyorum sana bikere dünyadaki en gururlu ve asil hayvandır kedi,kimse sevmek zorunda değil zaten kedilerin hissiyatı yüksektir,yani sevmeyenlere yaklaşmazlar kolay kolay,ayrıca peygamberimizden'de dualıdırlar son bir ek kedilerin başında (genelde çok net belli olur) beş tane parmak izi vardır rivayete göre peygamberimiz bir kediyi sevdikten sonra başında çıkan bu iz tüm kedilerde bulunuyor dikkatli bakarsanız görebilirsiniz istisnasız hepsinde var...
 
K

Kristal

Kullanıcı
28 Ağu 2007
En iyi cevaplar
0
0
Mersin
kedicik çok tatlı da örenin de emeğine sağlık.. baksanıza kulak deliği bile düşünülmüş... :)
 
A

ayben

Kullanıcı
16 Kas 2007
En iyi cevaplar
0
0
istanbul
bıldırcın' Alıntı:
Yaa wanted işte öyle ne yapacak ki bana hayvancık yardıma muhtaç zaten üşüyordu neden sevmezler ki bu hayvanları anlamadım nankörmüş diye mi? Peygamber Efendimizde kedi beslermiş ama...
kesinlikle katılıyorum sana bikere dünyadaki en gururlu ve asil hayvandır kedi,kimse sevmek zorunda değil zaten kedilerin hissiyatı yüksektir,yani sevmeyenlere yaklaşmazlar kolay kolay,ayrıca peygamberimizden'de dualıdırlar son bir ek kedilerin başında (genelde çok net belli olur) beş tane parmak izi vardır rivayete göre peygamberimiz bir kediyi sevdikten sonra başında çıkan bu iz tüm kedilerde bulunuyor dikkatli bakarsanız görebilirsiniz istisnasız hepsinde var...
;)
Hiç dikkat etmedim şimden sonra daha bir dikkatli bakacağım.
 
E

efsane_18

Kullanıcı
12 Ara 2007
En iyi cevaplar
0
0
Giresun
gercekten cooook soguk iyi yapmış ne güzel saol :D :D
 
P

Paradoks

Kullanıcı
7 Eyl 2007
En iyi cevaplar
0
0
OYYY OYYY COK GÜZELDİ TESEKKÜRLER.
 
Üst