DeryaDer
Derya Karacan
Moderatör
Sizi dinliyoruz
E-Sağlık alanındaki tüm problem, öneri, soru ve görüşlerin iletilebildiği E-Sağlık Danışmanlık ve Bilgi Alma Merkezi , profesyonel çağrı merkezi altyapısı ve deneyimli ekibi ile 1 Ocak 2012 tarihinden beri hizmet vermektedir.
Merkez, 12 kişilik kadrosu ile E-Sağlık, Sağlık-NET ve Aile Hekimliği Bilgi Sistemi alanlarında soru ve sorunlarını ileten tüm kullanıcıların çağrılarına cevap vermektedir. E-Sağlık Danışmanlık ve Bilgi Alma Merkezi’ne İl Sağlık Müdürlükleri, 1. 2. ve 3. Basamak sağlık kurum ve kuruluşları, Hastane Bilgi Yönetim Sistemi (HBYS) geliştiren yazılım firmaları ve Aile Hekimliği Bilgi Sistemi (AHBS) geliştiren yazılım firmaları problemlerini iletebilmektedir. Merkez, hafta içi 09.00 ile 17.30 saatleri arasında hizmet vermektedir.
0 312 248 51 51 numaralı telefon hattı ile E-Sağlık kullanıcılarının taleplerine yanıt veren E-Sağlık Danışmanlık ve Bilgi Alma Merkezi’ne esaglikyardim@saglik.gov.tr adresinden de ulaşılabilir.
E-Sağlık alanındaki tüm problem, öneri, soru ve görüşlerin iletilebildiği E-Sağlık Danışmanlık ve Bilgi Alma Merkezi , profesyonel çağrı merkezi altyapısı ve deneyimli ekibi ile 1 Ocak 2012 tarihinden beri hizmet vermektedir.
Merkez, 12 kişilik kadrosu ile E-Sağlık, Sağlık-NET ve Aile Hekimliği Bilgi Sistemi alanlarında soru ve sorunlarını ileten tüm kullanıcıların çağrılarına cevap vermektedir. E-Sağlık Danışmanlık ve Bilgi Alma Merkezi’ne İl Sağlık Müdürlükleri, 1. 2. ve 3. Basamak sağlık kurum ve kuruluşları, Hastane Bilgi Yönetim Sistemi (HBYS) geliştiren yazılım firmaları ve Aile Hekimliği Bilgi Sistemi (AHBS) geliştiren yazılım firmaları problemlerini iletebilmektedir. Merkez, hafta içi 09.00 ile 17.30 saatleri arasında hizmet vermektedir.
0 312 248 51 51 numaralı telefon hattı ile E-Sağlık kullanıcılarının taleplerine yanıt veren E-Sağlık Danışmanlık ve Bilgi Alma Merkezi’ne esaglikyardim@saglik.gov.tr adresinden de ulaşılabilir.