Safari
Kullanıcı
Bizim simarik bankalarimiza da yapilmasi gereken aynen budur.
New York Times'da yayinlanan bir müsterinin bankasina yazdigi mektup :
Sayin Banka Yetkilisi,
Ben 86 yasinda bankanizda hesabi olan bir müsterinizim.
Geçen gün, tesisatçima 100 dolar'lik bir çek yazdim.
Bu çeki kendisi her nasilsa 3 nanosaniyede bankaniza iletmis olmali ki, bankanizda degerlendirdigim fonlardan bu miktar kadarini bozduramadan hesabimdan karsiligi alinmis.
Tabii ki hesabimda o an için para olmadigindan 30 dolar da faiz ve ceza alinmis. Oysa fonlarimda 1.000.000 dolar vardi.
Bu durumu sikayet etmek istedigimde, bankaniz telefonunda kisiliksiz, terbiyesiz, banda kaydedilmis ve yüzsüz bir hanim sesiyle yarim saate yakin bogustum.
Arada müzikler dinledim ve 28 kere degisik tuslara basmak zorunda kaldim. Ama kimseye ulasamadim.
Bildiginiz gibi her ay binlerce dolarlik faturalarim, mortgage kesintilerim, kredi karti ödemelerim var.
Bunlarin hepsinin hesabimdan yapilan otomatik ödemelerini su andan itibaren IPTAL ediyorum.
Bundan böyle, sizden etten kemikten yapilmis dedigimi anlayan ve ingilizce bilen bir müsteri temsilcisi istiyorum.
Anlayisla karsilarsiniz ki, karsinizdakine en iyi iltifat, onu taklit etmektir.
Ben de sizin gibi yapacagim.
Müsteri temsilciniz her ödeme için beni arayacak, ve 28 haneden az olmayan benim verecegim bir sifreyi tuslayacak.
Sonra da, eger 1 tuslarsa benden randevu alacak, 2 tuslarsa bir ödeme ile ilgili mesaj birakabilecek, 3 tuslarsa oturma odama baglanacak, oradaysam cevap verecegim, 4 tuslarsa ve uyumuyorsam yatak odama baglanacak ve benimle görüsebilecek, 5 tuslarsa tuvalete, 6 tuslarsa cep telefonuma ulasacak, 7 tuslarsa bilgisayarima bir mesaj birakabilecek. 8'e tuslarsa bunlari yeniden dinleyebilir.
Arada beklemeler olursa, size söz, elimdeki eski plaklardan ve gramofonumdan güzel bir müzik parçasi da dinletecegim ona.
Yalniz sizden ricam, bu islemler için seçeceginiz personelinizin kimlik bilgisini, anne kizlik soyadini, noterden alinmis imza sirkülerini ve tapulari dahil mali bilgilerini bana iletmeniz.
Bir de sizin gibi bir sözlesme hazirladim. 8 sayfa. Sizinki 42 sayfaydi, ben insafli davrandim. Bu sözlesmeyi de bana atayacaginiz müsteri temsilcisi, bankaniz sube müdürü ve bankaniz yönetim kurulunun imzalamasi ve bana iadeli taahhütlü göndermesi.
Bu sözlesme elime geçtikten sonra müsteri temsilcinize kendi belirleyecegim 28 haneli sifreyi gönderecegim. Bu sifre de her ay degisecelk pek tabii ki.
Özür dileyerek bu sözlesme ve islemler için sizden masraf olarak her ay 20 dolar da talep edecegim.
Isbu sartlari yerine getirememe durumunuz varsa, lütfen 1.000.000 dolarimi nakit olarak hazirlayin, yarin alivereyim.
Size hayirli isler diler, en kisa zamanda bana ulasmanizi rica ederim.
Saygilarimla
Müsteriniz:
New York Times'da yayinlanan bir müsterinin bankasina yazdigi mektup :
Sayin Banka Yetkilisi,
Ben 86 yasinda bankanizda hesabi olan bir müsterinizim.
Geçen gün, tesisatçima 100 dolar'lik bir çek yazdim.
Bu çeki kendisi her nasilsa 3 nanosaniyede bankaniza iletmis olmali ki, bankanizda degerlendirdigim fonlardan bu miktar kadarini bozduramadan hesabimdan karsiligi alinmis.
Tabii ki hesabimda o an için para olmadigindan 30 dolar da faiz ve ceza alinmis. Oysa fonlarimda 1.000.000 dolar vardi.
Bu durumu sikayet etmek istedigimde, bankaniz telefonunda kisiliksiz, terbiyesiz, banda kaydedilmis ve yüzsüz bir hanim sesiyle yarim saate yakin bogustum.
Arada müzikler dinledim ve 28 kere degisik tuslara basmak zorunda kaldim. Ama kimseye ulasamadim.
Bildiginiz gibi her ay binlerce dolarlik faturalarim, mortgage kesintilerim, kredi karti ödemelerim var.
Bunlarin hepsinin hesabimdan yapilan otomatik ödemelerini su andan itibaren IPTAL ediyorum.
Bundan böyle, sizden etten kemikten yapilmis dedigimi anlayan ve ingilizce bilen bir müsteri temsilcisi istiyorum.
Anlayisla karsilarsiniz ki, karsinizdakine en iyi iltifat, onu taklit etmektir.
Ben de sizin gibi yapacagim.
Müsteri temsilciniz her ödeme için beni arayacak, ve 28 haneden az olmayan benim verecegim bir sifreyi tuslayacak.
Sonra da, eger 1 tuslarsa benden randevu alacak, 2 tuslarsa bir ödeme ile ilgili mesaj birakabilecek, 3 tuslarsa oturma odama baglanacak, oradaysam cevap verecegim, 4 tuslarsa ve uyumuyorsam yatak odama baglanacak ve benimle görüsebilecek, 5 tuslarsa tuvalete, 6 tuslarsa cep telefonuma ulasacak, 7 tuslarsa bilgisayarima bir mesaj birakabilecek. 8'e tuslarsa bunlari yeniden dinleyebilir.
Arada beklemeler olursa, size söz, elimdeki eski plaklardan ve gramofonumdan güzel bir müzik parçasi da dinletecegim ona.
Yalniz sizden ricam, bu islemler için seçeceginiz personelinizin kimlik bilgisini, anne kizlik soyadini, noterden alinmis imza sirkülerini ve tapulari dahil mali bilgilerini bana iletmeniz.
Bir de sizin gibi bir sözlesme hazirladim. 8 sayfa. Sizinki 42 sayfaydi, ben insafli davrandim. Bu sözlesmeyi de bana atayacaginiz müsteri temsilcisi, bankaniz sube müdürü ve bankaniz yönetim kurulunun imzalamasi ve bana iadeli taahhütlü göndermesi.
Bu sözlesme elime geçtikten sonra müsteri temsilcinize kendi belirleyecegim 28 haneli sifreyi gönderecegim. Bu sifre de her ay degisecelk pek tabii ki.
Özür dileyerek bu sözlesme ve islemler için sizden masraf olarak her ay 20 dolar da talep edecegim.
Isbu sartlari yerine getirememe durumunuz varsa, lütfen 1.000.000 dolarimi nakit olarak hazirlayin, yarin alivereyim.
Size hayirli isler diler, en kisa zamanda bana ulasmanizi rica ederim.
Saygilarimla
Müsteriniz: