B
Break4Love
Kullanıcı
Toplumumuzda ulaşım, otomobil ve uçak gibi,ağırlıklı olarak fosil yakıtlar
kullanan araçlarla yapılmaktadır.
Otomobiller konusuna değinirsek,bir kez şarj edildikten sonra 300 km'yi
saatte 160 km hızla gidebilen elektrikle çalışan arabalar mevcuttur.
Bu teknoloji uzun yıllardırdır var.Ancak, batarya patentleri pazardaki
payı belirleyen petrol endüstrisi tarafından kontrol edildiğinden
ve enerji endüstrisinin yaptığı politik baskı,bu teknolojinin ulaşılabilirliği
ve geliştirilmesini sınırlamaktadır.
Dünyadaki bütün araçların elektrikli ve petrole gerek duymayan,
temiz enerjili olamamasına,ahlaksız kar açlığından başka hiçbir engel yoktur.
Zamanla uçaklar da dahil, bu ulaşım yöntemlerinin yetersiz,kullanışsız, yavaş ve çok fazla
çevre kirliliği yarattığının farkına varacağız.
Manyetik bir alanda tamamen asılıdır ve bir yolcu uçağının kullandığı enerjinin
% 2'sinden daha az enerjiye ihtiyaç duyar.
Tekerlekleri yoktur, bu yüzdeneskiyecek bir yeri de yoktur.
Bu teknolojinin versiyonlarının,Japonya'da kullanılan en güncelinin maksimum sürati 581 km/saattir.
Ancak bu versiyon artık eskidi.Venüs Projesi ile bağlantısı olan ET3 adlı bir organizasyon,
su altında veya karada, sürtünmesiz ve hareketsiz bir tüpün içinde, 6440 km/saat hızla gidebilen
çift yollu bir mag-lev tren tasarladı.
Los Angeles'tan New York'a öğlen arası için gittiğinizi veya,
Washington'dan Pekin'e 2 saatte gidebildiğinizi hayal edin.İşte bu, geleceğin kıtasal ve kıtalararası seyahat tarzıdır.
Hızlı, temiz, bugün aynı amaçla kullandığımız enerjinin sadece az bir kısmını kullanarak.
Aslında, mag-lev teknolojisi, ilerlemiş batarya ve jeotermal enerji ile beraber,
bir daha fosil yakıtların kullanılmasına gerek kalmayacaktır.
Kar-çıkar amaçlı yapı tarafından engellenmesek bunu hemen şimdi yapabiliriz.
kullanan araçlarla yapılmaktadır.
Otomobiller konusuna değinirsek,bir kez şarj edildikten sonra 300 km'yi
saatte 160 km hızla gidebilen elektrikle çalışan arabalar mevcuttur.
Bu teknoloji uzun yıllardırdır var.Ancak, batarya patentleri pazardaki
payı belirleyen petrol endüstrisi tarafından kontrol edildiğinden
ve enerji endüstrisinin yaptığı politik baskı,bu teknolojinin ulaşılabilirliği
ve geliştirilmesini sınırlamaktadır.
Dünyadaki bütün araçların elektrikli ve petrole gerek duymayan,
temiz enerjili olamamasına,ahlaksız kar açlığından başka hiçbir engel yoktur.
Zamanla uçaklar da dahil, bu ulaşım yöntemlerinin yetersiz,kullanışsız, yavaş ve çok fazla
çevre kirliliği yarattığının farkına varacağız.
Manyetik bir alanda tamamen asılıdır ve bir yolcu uçağının kullandığı enerjinin
% 2'sinden daha az enerjiye ihtiyaç duyar.
Tekerlekleri yoktur, bu yüzdeneskiyecek bir yeri de yoktur.
Bu teknolojinin versiyonlarının,Japonya'da kullanılan en güncelinin maksimum sürati 581 km/saattir.
Ancak bu versiyon artık eskidi.Venüs Projesi ile bağlantısı olan ET3 adlı bir organizasyon,
su altında veya karada, sürtünmesiz ve hareketsiz bir tüpün içinde, 6440 km/saat hızla gidebilen
çift yollu bir mag-lev tren tasarladı.
Los Angeles'tan New York'a öğlen arası için gittiğinizi veya,
Washington'dan Pekin'e 2 saatte gidebildiğinizi hayal edin.İşte bu, geleceğin kıtasal ve kıtalararası seyahat tarzıdır.
Hızlı, temiz, bugün aynı amaçla kullandığımız enerjinin sadece az bir kısmını kullanarak.
Aslında, mag-lev teknolojisi, ilerlemiş batarya ve jeotermal enerji ile beraber,
bir daha fosil yakıtların kullanılmasına gerek kalmayacaktır.
Kar-çıkar amaçlı yapı tarafından engellenmesek bunu hemen şimdi yapabiliriz.