K
Kristal
"Sayın müşterimiz, Mektubunuzu okudum ve modern dünyanın nasıl işlediği konusunda sizi aydınlatmak istedim. Suyu servis ettiğim bardakları satın alıyorum.
Suyun içine konan buzu satın aldığım gibi, size servis yapan garsonlara da para ödüyorum. Suyun hijyenik olması ve kolay içilmesi için gerekli olan modern düzenlemeyi sağlıyor, temizlik malzemeleri ile siz bardağı kullandıktan sonra onu temizleyen kişilere de para ödüyorum. Ve siz bütün bunlar için para almamam gerektiğini düşünüyorsunuz! Atlantic Otel'e
bir daha asla gelmeyeceğinizi belirten fikirlerinizi saygıyla
karşılıyorum. Ancak şunu söylemeliyim ki, suya para ödemek istemeyen müşteriler olmadan da idare ederiz. Saygılar!"
Yukarıdaki mektup, 50 kadar arkadaşıyla yılbaşı kutlaması için gittiği Atlantic Otel'de bir bardak musluk suyuna para alınmasına sinirlenen ve otele bir mektup yazan Sally Burchel'ın aldığı cevap.
Restoran müdürünün kendini ezdirmeme biçimi hayli ilginç.
Radikal gazetesinden alıntıdır