SİZCE ÖĞRENCİLİK NEDİR

  • Konbuyu başlatan emre94d19
  • Başlangıç tarihi

Konu hakkında bilgilendirme

Konu Hakkında Merhaba, tarihinde Serbest Kürsü kategorisinde emre94d19 tarafından oluşturulan SİZCE ÖĞRENCİLİK NEDİR başlıklı konuyu okuyorsunuz. Bu konu şimdiye dek 7,623 kez görüntülenmiş, 31 yorum ve 0 tepki puanı almıştır...
Kategori Adı Serbest Kürsü
Konu Başlığı SİZCE ÖĞRENCİLİK NEDİR
Konbuyu başlatan emre94d19
Başlangıç tarihi
Cevaplar
Görüntüleme
İlk mesaj tepki puanı
Son Mesaj Yazan ölüdeniz

SİZCE ÖĞRENCİLİK MESLEKMİDİR YOKSA GÖREVİMİZMİDİR

  • GÖREV

    Kullanılan: 10 43.5%
  • HİÇBİŞEY

    Kullanılan: 6 26.1%
  • MESLEK

    Kullanılan: 7 30.4%

  • Kullanılan toplam oy
    23
  • Anket kapatılmış .
Z

Zynep

Kullanıcı
17 May 2006
En iyi cevaplar
0
0
İstanbul
Öncelikle bir anımsatayım:) Burası Kişisel Gelişim Sitesi, ve burada ki her üye öğrenciliğin ömür boyu bitmediği görüşünde.
Elbette görev değil.
Bir seçim.
 
H

Harun

Kullanıcı
29 Şub 2008
En iyi cevaplar
0
36
İstanbul
leftinthedark.wordpress.com
Bence eğitim almak ile öğrencilik farklı şeyler.Ülkemizde öğrencilik gereksiz bilgilerin zorla alınmasıdır. Eğitim ise kişinin kendisine seçtiği yolda yada hoşuna giden konularda , bilgili kişilerden öğrendikleridir. Eğitim ömür boyu sürer ama öğrencilik le ikisi aynı şeymi bilemiyorum.
Üniversiteden önceki öğrencilik çok saçma bişey. Çiçeklerin tozlaşarak üremeleri beni ne kadar ilgilendirir bilemiyorum. Yada akarsuların oluşturduğu şekillere verilen isimler. Banane 2.meşrutiyetin ilan tarihinden. Olmuş bitmiş seneler geçmiş. Merak eden gitsin google dan bulsun  ;D. 
 
S

SENFONİ

Kullanıcı
22 Ocak 2008
En iyi cevaplar
0
0
Mersin
HerkesİN iyi kötü geçirdiği dönemlerden biridir.okuldan kaçması ile tatili ile yazı ile kışı ile unutulmaz günlerimizin geçtiği asıl amacımızın çoğu zaman unuttuğumuz
; gençliğimizin çoğunun sıralarda geçtiği kimlik
 
F

Feveran Estomp

Kullanıcı
6 Ocak 2008
En iyi cevaplar
0
0
Mersin
Bu aslında çok göreceli.. Çünkü öğrenim düzgün başlamıyor ve gitmiyorsa , düşünce yapısı ve bakış açısı farklıysa.. Hiçbirşey..
 
Safari

Safari

Kullanıcı
7 Haz 2007
En iyi cevaplar
0
36
İstanbul
Evet görecelidir. 13 Yaşındaki bir öğrenciye görev gibi gelebilir lakin öğrenciliği görevmiş gibi görürsek zor gelebilir..
 
R

re-Member

Kullanıcı
16 Ağu 2007
En iyi cevaplar
0
0
Ankara
ülkemizde okuyamayan ve öğrenci olma şansı bulunmayan çocukları düşünürsek,-içinde bulunduğum konum-öğrenci olmak büyük bir şans ve başarılı bir şekilde,hakkını vererek yerine getirilmesi gereken önemli bir görevdir.şu açıdan bakarsak,insan hayatının her evresinde öğrenen,öğrenmek isteyen konumda olduğu sürece hayatı boyunca öğrencidir ve günlerini birşeyler öğrenerek bir bakıma öğrenci konumunda geçirerek zamanını iyi değerlendirme fırsatını kendi kendine oluşturmalıdır.
 
D

dideM

Kullanıcı
5 Eyl 2007
En iyi cevaplar
0
0
İstanbul
Bence göreceli değil. Buna öğrenciyken, çalışıyorken,..vs. gibi konum ayırarak bakmamak gerekir. Doğru her zaman doğrudur. Öğrencilik görev olmamalı ki aslında hayatın her bölümünde öğrenciyiz. İş hayatında, ikili ilişkilerde.. Öğreneceğimiz şeyler bitmezki öğrencilik bitsin..
 
J

Jazira

Kullanıcı
6 Ocak 2008
En iyi cevaplar
0
0
Ben mesela hayat öğrencisiyim :) (Aslında hepimiz öyleyiz)
Ve bu benım tercihim değil :) Ama şikayetçide değilim..
Bir şeyler ögrenmek ve öğretebilmek :) En güzel amaç sanırım
 
Y

YEŞİLAY

Kullanıcı
6 Şub 2008
En iyi cevaplar
0
0
Bence hem görev hem meslektir...Meslek te bir görevdir zaten
 
S

SUNFLOWERS

Kullanıcı
5 Mar 2008
En iyi cevaplar
0
0
ÖĞRENCİLİK

Bir elimde kitaplarım , Bir elimde ekmek
Yağmur da çiseliyor üstelik,
Geldi haftasonu kalmadı metelik
Sen, Sen neymişsin be öğrencilik.

Vize, final derken okul bitiyor
Üstteki dersler alta iniyor
Bir de sevdiğim gözlerimden gitmiyor
Sen, Sen neymişsin be öğrencilik.


Okudukta ne oldu , Rezillik dizboyu
Odun kömür kalmadı, mutfak ise kupkuru
Galiba ben görmüştüm bu oyunu
Sen, sen neymişsin be öğrencilik

Ev sahibi ev kirası diyor
Okul harç parası istiyor
Cebimdeki milyon liralar eriyor
Sen, Sen neymişsin be öğrencilik

Halime şükredip katlanıyorum
Ana baba hasretine dayanıyorum
O da yetmiyor adam olmaya çalışıyorum
Ya BEN neymişim be Öğrencilik.

 
B

Bülent

Kullanıcı
23 Ocak 2008
En iyi cevaplar
0
0
:alkis
Sen mi yazdın Ayşe?
 
2

2ba

Kullanıcı
16 Eyl 2007
En iyi cevaplar
0
0
bursa
selam:) bı eğitimci olarak konuya farklı bı acıdan bakalım, maalesef egıtım sıstemımız dayatmalı, sınav sıstemınınden dolayı ogrencılerımız bı yandan okul bı yandan deshane ve ozel ders arasında kısısel ve sosyal gelısımlerının farkında olamadan buyuyorlar. onemlı olan bılgı yıgılmıs ezberletılmıs beyınler yaratmak degıldır.ogretılen bılgılerı bozmaya calısıyoruz artık kı bu basma kalıplıktan sıyıralım genclerı ve cocukları.

her bıreyın mutlaka ılgı alanı vardır yeteneklerı dogrultusunda bunlar ınsana ozguven verır ve kendını bulur tanır bırey, en ıyı okulları bıtırıp ıs gorusmesıne gıttıgınde asosyallesmıs bır bırey ısıde alamaz maalesef, bence onemlı olan sosyal bıreyler yetıstırmektır, kendı ayakları ustunde duran. velılerın cocuklarına yaptıkları sınav kaygısı cocukları saldırganlastırıyor, bı bırey kendı olmalı, baskalarının dayatmasıyla yonlendırılen bıreyler ne kadar ozgun ve ozgur olabılır kı?

ayrıca maxmesa arkadasıma katılıyorum..

saygılarımla:)
 
A

aslı hemşire

Kullanıcı
22 Mar 2008
En iyi cevaplar
0
0
karabük
ben hiçbirini işaretledim.çünkü öğrencilik ne görevdir ne de meslek.insan isterse okur istemezse okumaz keyfi bilir.günümüzdede böyle zaten herkes okuyacak diye bişiy yok ama elbetteki bi üniv ögrencisi olarak eğitim güzel şey :)paylaşımın için teşekkürler
 
E

exelans.38

Kullanıcı
18 Nis 2008
En iyi cevaplar
0
0
KAYSERİ
ÜLKEMİZDE ÖGRENCİLİK YAPILMASI GEREKLİ BİR GÖREV AMA BU GÖREVİ İYİ VE YÜKSEK PUANLI Bİ UNİVERSİTEDE YAPMAK GERKİYOR YOKSA BU GÖREVİ YAPMIŞLA YAPMAMIŞ ARASINDA KALIYORSUNUZ .
BENDE ÜNİVERSİTEDE ÖGRENCİYİM VE  AYNI ZAMANDA ÇALIŞIYORUM VE ÇALIŞMANIN İNSANA ÖGRENCİLİKTEN DAHA FAZLA BİLGİ VE TECRÜBE KAZANDIRDIĞINA İNANIYORUM. OKULDA SADECE TEORİK BİLGİ İLE KALIYORUZ VE TEKRARI OLMADIGI İÇİN BİLGİLER EN FAZLA 1 YIL İÇİNDE KAYBOLUYOR VE YERİNE YENİ BİLGİLER GELİYOR VE YİNE KAYBOLAN SÜRKÜLASYON BÖYLE DEVAM EDİP GİDİYOR . BENCE LİSE HAYATINDAN SONRAKİ EĞİTİM HAYATINDA BAZI BÖÜMLER HARİCİNDE HER BÖLÜMDE MECBURİ STAJ VEYA PRATİK YAPMA İMKANI OLMALI YANİ ALINAN EGİTİM PRATİK BİLGİYE DÖKÜLEREK DAHA KALICI VE GELİŞTİRİLEBİLİR Bİ BİRİKİM OLMALI ...
TEK BASINA ÖGRENCİLİK BENCE ÜLKEMİZDE YETERLİ DEĞİL ... 
 
C

cansus88

Kullanıcı
15 Nis 2008
En iyi cevaplar
0
0
afyon
ne görev nede bi meslek sadece bunların ikisini kazanma yolu
 
Üst