Sağlıklı Yaşam Formülleri

  • Konbuyu başlatan ebruliyn
  • Başlangıç tarihi

Konu hakkında bilgilendirme

Konu Hakkında Merhaba, tarihinde Serbest Kürsü kategorisinde ebruliyn tarafından oluşturulan Sağlıklı Yaşam Formülleri başlıklı konuyu okuyorsunuz. Bu konu şimdiye dek 1,898 kez görüntülenmiş, 1 yorum ve 0 tepki puanı almıştır...
Kategori Adı Serbest Kürsü
Konu Başlığı Sağlıklı Yaşam Formülleri
Konbuyu başlatan ebruliyn
Başlangıç tarihi
Cevaplar
Görüntüleme
İlk mesaj tepki puanı
Son Mesaj Yazan Harun
E

ebruliyn

Kullanıcı
29 Nis 2008
En iyi cevaplar
0
0
Prof. Dr. Ahmet Maranki'den ilginizi çekecek sağlıklı yaşam formülleri...

- Tükürüklerini asla israf etmeyiniz. Mümkünse yutunuz. Ömrünüzde etki eder, gücünüzü arttırır.                                                                                                       
- Başın kutsallığını, bütün bedeni idare eden merkez olduğunu ruhumuzun ve bedenimizin yönetim yeri olduğunu düşününüz.
- Baş ve ayak ısı dengesini sağlayın. Başınızın arkasını ılık tutun. Bir şeye devamlı yoğunlaşmayın. Aşırı kullanım ve yoğunlaşma düşünce enerji sisteminizi bloke eder.
- Başınızı serin, ayağınızı sıcak tutmak, bedini mutedil tutmaktır.
- Kalp ve zihin ilişkisini düşününüz. Tutkularınızın esri olmayınız, aklınız kalbinize hâkim olsun.
- Seviniz, sevdiğiniz şeylere sarılınız. Her şeyin aşırısından kaçıp, ilimli olun. Keskin sirkenin küpüne zarar verdiğini unutmayın.
- Böbreklerinizi dikkate alın, soğuğa strese ve cinselliğe yenilmeyin. Böbrek saçların dökülmesine olumsuz etki eder.
- Cinsel içgüdülerinizi dengelerseniz, yoğunlaşmanız artabilir. Az konuşup az düşünün. Geçmiş ve gelecek hakkında endişelenmeyin. Enerjileriniz bloke olabilir.
- Bugünü yaşayın, herkesi affedici ve herkese yardım edici ruhta olun.
- Keder, sıkıntı, öfke organlarınızı zehirler. Mutluluk bunun panzehiridir.
- Daima gözlerinizi güldürüp, kalbinizi sevgiyle doldurun. Sıkıntılarınıza gülümseyerek bakın ve onu uzaklaştırın.
- Bitki yağları ve çaylarıyla vücudunuzu masajla uyarın, enerjinizi arttırın.
- Gereksiz yerde gülmek insanı mahcup ettiği gibi acıkmadan yemek, susamadan içmek de vücudun sıhhatine zarardır. Bedeni mahcup eder, üzer.
- Bedenimiz için düzenli hareketler yapmayı alışkanlık haline getirmeliyiz.
- Çok yemek yememeli, yediğimiz zaman edebinde yemeliyiz.                                                                                                   
- Uyku saatlerimize dikkat etmeli, mevsim değişikliklerini dikkate almalıyız.
- Dolu mideyle asla yatağa girilmemelidir.                                                                                           
- Her gün mutlaka 20 ile 40 dakika arasında egzersiz yapmak alışkanlık haline getirilmelidir.                                                                                                                   
- Akşamdan sonra çok geç saatlerde yemekler yenmemelidir.                                                             
- Günlük stresleri asla ertesi güne taşımamalıdır.                                                                                 
- İyi bir uyku düzenine sahip olmalıdır.                                                                                                   
- Cildi belli aralıklarla, susamyağı, aloe vera gibi nemlendiricilerle beslemelidir.
- Yaşam boyunca yeterince güneş ışığı alınmalıdır.                                         
- Sağlıklı ve düzenli bir cinsel hayat sürdürülmelidir.                                                                           
- Boşaltım sistemlerimizi iyi çalıştırmalı, idrar, dışkı, gözyaşı gibi doğal ihtiyaçları asla tutmamalıyız.                                                                                                                                             
- Bakmaktan ve paylaşmaktan hoşlanılan evcil hayvanları bahçede beslemeli, bitki ve çiçekleri yetiştirmelidir.                                                                                                                                   
- Tok karnına banyoya girilmemelidir.                                                                                                                                                                                       
- Kendinize zaman ayırmalı, Besin desteği almalı ve düzenli olarak egzersiz yapılmalıdır.                                                                                                                                         
- Kahvaltı 07–09 saatleri arasında, öğle yemeği 12–14, akşam yemeği gün batımında yenmelidir. Sabah midenin aktifleştiği vakit normal yenilmeli, öğle en kızgın an ağır yenmeli, akşam ise pasifleşmeden dolayı hafif yenmelidir.
- Her gün bir çeşit yemek yemek, bir hafta bir daha onu yememek bedeni korumanın yoludur.

Alıntıdır...
 
Üst