işte akıl okuyucusu (imiş)

  • Konbuyu başlatan sehla
  • Başlangıç tarihi

Konu hakkında bilgilendirme

Konu Hakkında Merhaba, tarihinde Garip Olaylar \/ İlginç Bilgiler kategorisinde sehla tarafından oluşturulan işte akıl okuyucusu (imiş) başlıklı konuyu okuyorsunuz. Bu konu şimdiye dek 9,416 kez görüntülenmiş, 36 yorum ve 0 tepki puanı almıştır...
Kategori Adı Garip Olaylar \/ İlginç Bilgiler
Konu Başlığı işte akıl okuyucusu (imiş)
Konbuyu başlatan sehla
Başlangıç tarihi
Cevaplar
Görüntüleme
İlk mesaj tepki puanı
Son Mesaj Yazan gözlük
M

mankavi

Kullanıcı
4 Ara 2007
En iyi cevaplar
0
0
konya
güzelmiş ama bir süre sonra sallamaya başlıyor yani tutmuyor mesela aynı sayıyı iki kere kullanın... :)
paylaşım için teşekkür ederim sehla
 
M

mankavi

Kullanıcı
4 Ara 2007
En iyi cevaplar
0
0
konya
bide şöle bişi var 2 haneli sayı tut diyor ama 99 sayısına kadar sembol var çalışma mantığını bulalım diyemi ki .
 
R

re-Member

Kullanıcı
16 Ağu 2007
En iyi cevaplar
0
0
Ankara
waaaw :D süperr ayarlanmış ...3 kere farklı sayıyla denedim...ve gerçekten tuttu...ama bnce bi esprisi var bunun yaa,,ama çözemedim:D her sayı için çok iyi ayarlanmış güzelldi..teşekkürler sehla.. ;)
 
Safari

Safari

Kullanıcı
7 Haz 2007
En iyi cevaplar
0
36
İstanbul
İlk düşünerek yaptım. sonrasında düşünmeden yaptım her seferinde değişik çıkıyor :)
 
E

esranur

Kullanıcı
19 Mar 2007
En iyi cevaplar
0
0
ilgincc wallaa..bi esprisi var ama nedirr cok merakk ettimmm :D
 
U

uçamayanşahin

Kullanıcı
19 Kas 2007
En iyi cevaplar
0
0
HİLEYİ BULDUK.RESİMLER ÇOK GÜZEL BİR ŞEKİLDE YERLEŞTİRİLMİŞ .FAKAT BİZDEN KAÇMAZ. ;) ;) ;)
 
karateci_26

karateci_26

Kullanıcı
24 Mar 2007
En iyi cevaplar
0
0
eskişehir
arkadaşlar 9 ve 9 un katlarına bakın işlemlerin sonu hep 9 un katı çıkıyor 9.18.27.36.45.54.63.72.81. hepsinde aynı sembol var ve sonuç hep bunlardan biri çıkıyor...
 
G

greta

Kullanıcı
9 Kas 2007
En iyi cevaplar
0
0
ya arkadaşlar her defasında tablo degişio ki şaşırtmacada burda.
yaptıgınız sayıyı her kutuya bastıktan sora takip edin ordaki işaret her defasında kutunun içinde çıkıcak zaten.​
 
F

feridis

Kullanıcı
7 Eyl 2007
En iyi cevaplar
0
0
ilki tuttu sonrası hiç tutmadı ;D ;D
 
S

syn

Kullanıcı
12 Ara 2007
En iyi cevaplar
0
0
İstanbul
gretanın dediği gibi tablo değişiyor 9 18 27 36 45 54... (mod 9) serisindeki harflerin hepsi aynı ve hangi işlemi yaparsanız yapın o serideki rakamarı buluyorsunuz ve bu rakamların yanındaki harfler değişio
 
D

dr.a.yilmaz

Kullanıcı
19 Eki 2007
En iyi cevaplar
0
0
Bursa
:)basit ama güzel numara,başlarda şaşırıyorsunuz :)
 
E

elf_can

Kullanıcı
24 Eyl 2007
En iyi cevaplar
0
0
karabük
ben çözdüm olayı arkadaşlar akıl okuyucu falan değil aslında basit bir hile var aslında bende başta çok şaşırmıştım.dikkat ederseniz 9 un yanındaki ve 9 a çapraz giden sayıların yanındaki simgenin aynısı çıkıyor.
 
Üst