İnsan sütünden yapılan peynir ya da krakerler yemek ister misiniz ?

  • Konbuyu başlatan su perisi
  • Başlangıç tarihi

Konu hakkında bilgilendirme

Konu Hakkında Merhaba, tarihinde Garip Olaylar \/ İlginç Bilgiler kategorisinde su perisi tarafından oluşturulan İnsan sütünden yapılan peynir ya da krakerler yemek ister misiniz ? başlıklı konuyu okuyorsunuz. Bu konu şimdiye dek 5,710 kez görüntülenmiş, 19 yorum ve 0 tepki puanı almıştır...
Kategori Adı Garip Olaylar \/ İlginç Bilgiler
Konu Başlığı İnsan sütünden yapılan peynir ya da krakerler yemek ister misiniz ?
Konbuyu başlatan su perisi
Başlangıç tarihi
Cevaplar
Görüntüleme
İlk mesaj tepki puanı
Son Mesaj Yazan efsane_18
S

su perisi

Kullanıcı
4 Ocak 2007
En iyi cevaplar
0
0




İnsan sütünden peynir yaptılar



İnsan sütünden yapılan peynir ya da krakerler yemek ister misiniz ?
Fransa'daki Le Petit Singly, insan sütüyle hazırlanan peynirlerini ve krakerlerini internette bir video ile tanıtıyor. İnsan sütünden yapılan peynir fikri, duyanları ilk başta şaşırtırken 'Gerçekten olabilir mi, tadı nasıl olur' dedirtiyor.

"Annenizin sütü tadında süt ürünleri” ilk başta çoğu insana korkutucu gelse de, aynı insanlar bir gün ineklerin sütünün bitmesinden de korkuyor. Videoda anne sütünden yapılan peynir hakkında bilgi veren kadın, "İnsan sütü en iyi seçim çünkü kendi ailemi besleyebilirim. İnsan beyni için formüle edildi. Dünyada benzersiz bir tat. Zamanla insanlar sütlerini sağıp fabrikalara gönderecekler ve süt ürünleri üretecekler. Verdiğimiz sütler yine bize geri dönecek"  diyor.

Fransa'daki Le Petit Singly insan sütünden peynir yapan tek yer. İnsanlar, daha güvenilir buldukları için çok yakın gelecekte insan sütünden üretilen peynir, yoğurt gibi süt ürünlerini tercih edebilir.



İnternet haber...
 
K

korsan

Kullanıcı
18 Kas 2007
En iyi cevaplar
0
36
Gaziantep
Pastorize sütten yapılmışını tercih ederim heheeh.
İnsan sütü çiğ olabilir derler hehehhe.
Yav akşam akşam beni güldürmek içinmi açtın bu konuyu peri  :p
 
S

su perisi

Kullanıcı
4 Ocak 2007
En iyi cevaplar
0
0
Yok abi neden güldüreyim,aslında güldürken düşündürmek di niyetim..bende bu konuyu görünce önce güldüm,sonrada güldüm.. :D
 
K

korsan

Kullanıcı
18 Kas 2007
En iyi cevaplar
0
36
Gaziantep
su perisi' Alıntı:
Yok abi neden güldüreyim,aslında güldürken düşündürmek di niyetim..bende bu konuyu görünce önce güldüm,sonrada güldüm.. :D
Amaannnnn güldürürken düşündürmek deme yav :)
Aklıma cem yılkmaz gelio heheheh o zaman ben şimdi güleyim sonra düşünürüm.
 
M

manas

Kullanıcı
6 Haz 2008
En iyi cevaplar
0
0
ilk duyduğumda nedense iğrenç dedim. :)
 
S

su perisi

Kullanıcı
4 Ocak 2007
En iyi cevaplar
0
0
Bu arada, peynir severler ( yeni tad ve lezzetler geldigi için) ve sevmeyenler (peynir tüketmeyenler için) yaşadı  diyebiliriz..:))
 
K

korsan

Kullanıcı
18 Kas 2007
En iyi cevaplar
0
36
Gaziantep
su perisi' Alıntı:
Bu arada, peynir severler ( yeni tad ve lezzetler geldigi için) ve sevmeyenler (peynir tüketmeyenler için) yaşadı  diyebiliriz..:))
Yav bu malta ummasumı hummasımı diye bir hastalık vardı
Ona bizim buralarda peynir hastalığı derler nebileyim peynir dedinmi aklıma geldi birden.
Bah güldüm ama sonrada düşündüm peri  :p
 
S

su perisi

Kullanıcı
4 Ocak 2007
En iyi cevaplar
0
0
Bizim burdada Bruselloz (Peynir)  denir:) hatta ev halkından birindede mevcud ama düşük seviyede..tedavisi yok:( ilerlerse tehlike arz etmekde..Arada bir tatlillerini yaptırıyoruz bu yüzden...
O zaman ne yapacakmışız,süt ve süt verenlerden uzak duracagız :))özellikle çig sütlerden  :p
 
K

korsan

Kullanıcı
18 Kas 2007
En iyi cevaplar
0
36
Gaziantep
su perisi' Alıntı:
O zaman ne yapacakmışız,süt ve süt verenlerden uzak duracagız :))özellikle çig sütlerden  :p[/i]
Yani, konu nerden nereye geldi yav :)
Hatta bu konuyu sağlık açısındanda tartışabilir bah
 
S

su perisi

Kullanıcı
4 Ocak 2007
En iyi cevaplar
0
0
konu süt ve süt ürünleri olunca,daha çok konusulur gibi geliyor :)
 
M

MEDİHA1

Kullanıcı
10 Eyl 2008
En iyi cevaplar
0
0
Kayseri
bunu 2 nisan 2008 günü alem fmde yayınlanan matrax programında ele almışlardı... programa katılan bir ikiz annesi de kendi sütünden muhallebi yapmıştı...  :D ne günlere kaldık ya....
 
E

ebruliyn

Kullanıcı
29 Nis 2008
En iyi cevaplar
0
0
Zamanla insanlar sütlerini sağıp fabrikalara gönderecekler ve süt ürünleri üretecekler. Verdiğimiz sütler yine bize geri dönecek"  diyor.

Kadınlar için yeni bir sektör açıldı  :ahah

Ben yinede inek  sütünden yapılan ürünleri tercih edeyim,teşekkürler Superisi
 
Ö

özlem1980

Kullanıcı
25 Nis 2008
En iyi cevaplar
0
0
Ankara
ebruliyn' Alıntı:
Zamanla insanlar sütlerini sağıp fabrikalara gönderecekler ve süt ürünleri üretecekler. Verdiğimiz sütler yine bize geri dönecek"  diyor.

Kadınlar için yeni bir sektör açıldı  :ahah

Ben yinede inek  sütünden yapılan ürünleri tercih edeyim,teşekkürler Superisi
niye kızz bir zamanlar o sütü içmek için gece gündüz ağladığını ne çabuk unuttun :)
şaka bi yana bende almayayım
 
E

ebruliyn

Kullanıcı
29 Nis 2008
En iyi cevaplar
0
0
Özlem' Alıntı:
niye kızz bir zamanlar o sütü içmek için gece gündüz ağladığını ne çabuk unuttun :)
şaka bi yana bende almayayım
O zaman dişim yoktu,yiyemiyordum mecburiyetten ne bulduysam onu yiyordum ;D
 
Z

Zynep

Kullanıcı
17 May 2006
En iyi cevaplar
0
0
İstanbul
ebruliyn' Alıntı:
Özlem' Alıntı:
niye kızz bir zamanlar o sütü içmek için gece gündüz ağladığını ne çabuk unuttun :)
şaka bi yana bende almayayım
O zaman dişim yoktu,yiyemiyordum mecburiyetten ne bulduysam onu yiyordum ;D
:):)

İyi de anne sütünün bebeğe ne kadar bağışıklık kazandırdığı zaten kanıtlanmış durumda. Böyle bir sektörün gelişmesi halindebebeğini emzirmek yerine sütlerini mi satacak yani hanımlar? Sonra da para verip, kendi ürünü olup olmadığını bile bilmediği, bir dolu anne sütlerinin karışımını alıp bebeğinemi yedirecek?
Üstelik dişleri olmadığı için, onuda mikserden geçirip ilk haline döndürmeye çalışacak?
Falan... filan, aman kafam karıştı. :)
Zaten annenin süt verme süresi ve ürettiği süt miktarı, sütünden yararlandığımız hayvanlarla oranlanamaz bile.
Arı sütü gibi ufacık bir paket yapılık artık, bu peynirler için! :)
 
S

su perisi

Kullanıcı
4 Ocak 2007
En iyi cevaplar
0
0
Şahsen b en bu sektörde bulunmak istemem:)
 
E

efsane_18

Kullanıcı
12 Ara 2007
En iyi cevaplar
0
0
Giresun
Hadi bebekken bişiden haberimiz yoktu 4 yaşına kadar içmişim annemin sütünü.Sonra 10 yaşında merak edip nie bukadar süre içmişim die merak edip ablamın sütünüde içmiştim amaa yok peynirini yiyemem  yaa..Artık merak etmiyorum  :D :D :D
 
Üst