D
dideM
Kullanıcı
İletişim deyince sadece yüz yüze yaptığımız görüşmeler aklınıza gelmesin. Size gelen e-posta mesajlarına, telefonlara, çağrılara ve notlara titizlikle geri dönüş yapmayı bugünden kural edinin. “Ona ulaşmak başbakana ulaşmaktan zor!” denen bir insan olmak yerine, her konuda kendisine gelen mesajları yanıtlayan veya yönlendiren iletişime açık bir insan olmaya gayret gösterin. Hazır olun, bu tip yöneticilerle hemen her kurumda karşılaşacaksınız!
- Yaptığınız işleri yöneticilerinize sizden istenmese bile periyodik olarak raporlamaya çalışın.
- Konuşarak çözebileceğiniz sorunları susarak büyütmeyin. Aklınıza takılan her hatayı, konuşma ortamında çözmenin yolunu açın. Hatanın sizde olabileceği ihtimalini daima kabul edin.
- E-posta ortamında bazen kelimeler yetersiz kalabilir. İnsan konuşurken, anlatmak istediğini ses tonuyla, vurgularıyla, vücut diliyle anlatır. Önemli konuları yüz yüze konuşmayı seçin. Kritik noktalarda sözlü iletişime, rutin uygulamalarda yazılı iletişime önem verin.
- Verdiğiniz ve aldığınız teklifleri, sözleri, anlaşmaları daima yazılı yapın. Söz uçar, yazı kalır cümlesi her an aklınızda olsun.
- Bilgiyi paylaşmaya açık olun, ama mesaj kutunuza gelen ilginç mesajları değil!
Kaynak:
www.yenibiris.com
- Yaptığınız işleri yöneticilerinize sizden istenmese bile periyodik olarak raporlamaya çalışın.
- Konuşarak çözebileceğiniz sorunları susarak büyütmeyin. Aklınıza takılan her hatayı, konuşma ortamında çözmenin yolunu açın. Hatanın sizde olabileceği ihtimalini daima kabul edin.
- E-posta ortamında bazen kelimeler yetersiz kalabilir. İnsan konuşurken, anlatmak istediğini ses tonuyla, vurgularıyla, vücut diliyle anlatır. Önemli konuları yüz yüze konuşmayı seçin. Kritik noktalarda sözlü iletişime, rutin uygulamalarda yazılı iletişime önem verin.
- Verdiğiniz ve aldığınız teklifleri, sözleri, anlaşmaları daima yazılı yapın. Söz uçar, yazı kalır cümlesi her an aklınızda olsun.
- Bilgiyi paylaşmaya açık olun, ama mesaj kutunuza gelen ilginç mesajları değil!
Kaynak:
www.yenibiris.com