İletişim mucizesi

  • Konbuyu başlatan dideM
  • Başlangıç tarihi

Konu hakkında bilgilendirme

Konu Hakkında Merhaba, tarihinde İş Dünyası Yazıları kategorisinde dideM tarafından oluşturulan İletişim mucizesi başlıklı konuyu okuyorsunuz. Bu konu şimdiye dek 3,353 kez görüntülenmiş, 6 yorum ve 0 tepki puanı almıştır...
Kategori Adı İş Dünyası Yazıları
Konu Başlığı İletişim mucizesi
Konbuyu başlatan dideM
Başlangıç tarihi
Cevaplar
Görüntüleme
İlk mesaj tepki puanı
Son Mesaj Yazan Zynep
D

dideM

Kullanıcı
5 Eyl 2007
En iyi cevaplar
0
0
İstanbul
İletişim deyince sadece yüz yüze yaptığımız görüşmeler aklınıza gelmesin. Size gelen e-posta mesajlarına, telefonlara, çağrılara ve notlara titizlikle geri dönüş yapmayı bugünden kural edinin. “Ona ulaşmak başbakana ulaşmaktan zor!” denen bir insan olmak yerine, her konuda kendisine gelen mesajları yanıtlayan veya yönlendiren iletişime açık bir insan olmaya gayret gösterin. Hazır olun, bu tip yöneticilerle hemen her kurumda karşılaşacaksınız!

- Yaptığınız işleri yöneticilerinize sizden istenmese bile periyodik olarak raporlamaya çalışın.

- Konuşarak çözebileceğiniz sorunları susarak büyütmeyin. Aklınıza takılan her hatayı, konuşma ortamında çözmenin yolunu açın. Hatanın sizde olabileceği ihtimalini daima kabul edin.

- E-posta ortamında bazen kelimeler yetersiz kalabilir. İnsan konuşurken, anlatmak istediğini ses tonuyla, vurgularıyla, vücut diliyle anlatır. Önemli konuları yüz yüze konuşmayı seçin. Kritik noktalarda sözlü iletişime, rutin uygulamalarda yazılı iletişime önem verin.

- Verdiğiniz ve aldığınız teklifleri, sözleri, anlaşmaları daima yazılı yapın. Söz uçar, yazı kalır cümlesi her an aklınızda olsun.

- Bilgiyi paylaşmaya açık olun, ama mesaj kutunuza gelen ilginç mesajları değil!


Kaynak:
www.yenibiris.com
 
G

GulsahToptas

Kullanıcı
17 May 2006
En iyi cevaplar
0
0
İstanbul
gulsaht.blogcu.com
Her bir madde o kadar değerli ki alıntı yapamadım ama kulağıma küpe ve beynimin en iyi köşesine yazdım.

Teşekkürler Didem.
 
Z

Zynep

Kullanıcı
17 May 2006
En iyi cevaplar
0
0
İstanbul
Konu İş Dünyası, ancak bu alıntı benim dikkatimi çekti, günlük ilşkilerimiz açısından;

- E-posta ortamında bazen kelimeler yetersiz kalabilir. İnsan konuşurken, anlatmak istediğini ses tonuyla, vurgularıyla, vücut diliyle anlatır. Önemli konuları yüz yüze konuşmayı seçin. Kritik noktalarda sözlü iletişime, rutin uygulamalarda yazılı iletişime önem verin.
Kalemim ne kadar iyi olursa olsun, 9 e-posta yollamama karşın, kendimi anlatamadığımı ama yüzyüze konuştuğumda sorunu 9 dakikada çözdüğümü bilirim.

Teşekkürler Didem.
 
D

dideM

Kullanıcı
5 Eyl 2007
En iyi cevaplar
0
0
İstanbul
Kalemim ne kadar iyi olursa olsun, 9 e-posta yollamama karşın, kendimi anlatamadığımı ama yüzyüze konuştuğumda sorunu 9 dakikada çözdüğümü bilirim.
İşle ilgili konularda yazarken kelimeleri daha iyi seçerim. O yüzden yazmayı daha çok tercih ediyorum.
Özel hayatımda da tam tersi oluyor. Düşüncelerimi yazınca karman çokrman oluyor ortalık:)) En iyisi yüz yüze konuşmak.
 
D

dileklerperisi

Kullanıcı
8 Ağu 2007
En iyi cevaplar
0
0
İstanbul
- Verdiğiniz ve aldığınız teklifleri, sözleri, anlaşmaları daima yazılı yapın. Söz uçar, yazı kalır cümlesi her an aklınızda olsun.

Kesinlikle katılıyorum.

Teşekkürler Dİdem.
 
Z

Zynep

Kullanıcı
17 May 2006
En iyi cevaplar
0
0
İstanbul
dideM' Alıntı:
Kalemim ne kadar iyi olursa olsun, 9 e-posta yollamama karşın, kendimi anlatamadığımı ama yüzyüze konuştuğumda sorunu 9 dakikada çözdüğümü bilirim.
İşle ilgili konularda yazarken kelimeleri daha iyi seçerim. O yüzden yazmayı daha çok tercih ediyorum.
Özel hayatımda da tam tersi oluyor. Düşüncelerimi yazınca karman çokrman oluyor ortalık:)) En iyisi yüz yüze konuşmak.
Zaten ben iş dünyası yazışmalarını demedim Didemcim.
Benim söz ettiğim gündelik ilişkilerdi.
Ancak çok net düşüncemi açıklamalıyım ki, iş dünyası gibi resmi bir dünyada, yazışmaların "kalıcı belgeler" olması nedeniyle önemine inanırım ben.
 
Üst