herkese slm

  • Konbuyu başlatan sterious
  • Başlangıç tarihi

Konu hakkında bilgilendirme

Konu Hakkında Merhaba, tarihinde Yeni Katılanlar kategorisinde sterious tarafından oluşturulan herkese slm başlıklı konuyu okuyorsunuz. Bu konu şimdiye dek 6,724 kez görüntülenmiş, 40 yorum ve 0 tepki puanı almıştır...
Kategori Adı Yeni Katılanlar
Konu Başlığı herkese slm
Konbuyu başlatan sterious
Başlangıç tarihi
Cevaplar
Görüntüleme
İlk mesaj tepki puanı
Son Mesaj Yazan roze
S

sterious

Kullanıcı
28 Ocak 2008
En iyi cevaplar
0
0
slm arkadaşlar çok sıkıntılı günler geçiriyorum belki bi yararı olur diye düşünerek üye oldum ben akşam 7 den sonra e haftasonları sitede olurum kayseride büyük sayılabilecek bi turizm şirketinde muhasebe müdürüyüm
 
C

cnslmst

Kullanıcı
25 Kas 2007
En iyi cevaplar
0
0
düzce
hoşgeldin fatih... sıkıntılarını gidermende inşallah bir faydamız dokunur...
 
S

sterious

Kullanıcı
28 Ocak 2008
En iyi cevaplar
0
0
hoşbulduk inşallah bi fayda bulurum sitede...
 
G

Gozde

Kullanıcı
9 Ocak 2008
En iyi cevaplar
0
0
Lüleburgaz
hoşgeldiniz emin olun ki doğru adrestesiniz kişisel gelişimin bir numarasındasınız  :)
 
S

sterious

Kullanıcı
28 Ocak 2008
En iyi cevaplar
0
0
tekrar hoşbulduk teşekkür ederim ilginizden dolayı...
 
H

hosap65

Kullanıcı
28 Ocak 2008
En iyi cevaplar
0
0
VAN
skıntılı günleri geride bırak arkadaşım. değişim zamanı gelmedi mi değişim şimdi başlasın mı
 
A

altyy

Kullanıcı
31 Ara 2007
En iyi cevaplar
0
0
konya
hoşgeldin fatih umarım herşey yoluna girer :)
 
K

kamuran

Kullanıcı
24 Ocak 2008
En iyi cevaplar
0
0
İstanbul
Dilerim bu zaman içinde her şey daha iyiye yönelmiştir ve daima sizin için de herkes için de her şey iyi olsun!
 
S

sterious

Kullanıcı
28 Ocak 2008
En iyi cevaplar
0
0
arkadaşlar herkese merhaba kusura bakmayın uzun süredir hastanede yatıyordum yeni toparlandım
kalp damarlarımdaki gerilme yüzünden kalp spzmı geçirdim ama yeniden geldim
 
B

bıldırcın

Kullanıcı
4 Ocak 2008
En iyi cevaplar
0
0
ankara
sterious' Alıntı:
arkadaşlar herkese merhaba kusura bakmayın uzun süredir hastanede yatıyordum yeni toparlandım
kalp damarlarımdaki gerilme yüzünden kalp spzmı geçirdim ama yeniden geldim
Çok geçmiş olsun Fatih kardeşim..
Allah şifa versin,tekrarını yaşatmasın :(
Tekrar hoşgeldin ::)
 
G

Gozde

Kullanıcı
9 Ocak 2008
En iyi cevaplar
0
0
Lüleburgaz
23 yaşında daha hemde ??? büyük geçmiş olsun
allah korusun, tekrarını yaşatmasın.
tekrar hoşgedin  ;)
 
S

SUNFLOWERS

Kullanıcı
5 Mar 2008
En iyi cevaplar
0
0
sterious' Alıntı:
arkadaşlar herkese merhaba kusura bakmayın uzun süredir hastanede yatıyordum yeni toparlandım
kalp damarlarımdaki gerilme yüzünden kalp spzmı geçirdim ama yeniden geldim
Hoşgeldiniz...
Çok geçmiş olsun ::)
 
S

sterious

Kullanıcı
28 Ocak 2008
En iyi cevaplar
0
0
evet 23 yaşında
herkese teşekkür ederim inşallah bi daha yaşamam
şu sigarayı azalttım
günde 2 tane içiyorum onuda bırakırsam iyi olacak
 
B

bıldırcın

Kullanıcı
4 Ocak 2008
En iyi cevaplar
0
0
ankara
sterious' Alıntı:
evet 23 yaşında
herkese teşekkür ederim inşallah bi daha yaşamam
şu sigarayı azalttım
günde 2 tane içiyorum onuda bırakırsam iyi olacak
Tamamen bıırakman daha iyi olurdu ama kendimden biliyorum bu zıkkımı bırakmak çok zor..Eminim onu da yaparsın kendine dikkat et ;)
 
S

senarist081

Kullanıcı
30 Ocak 2008
En iyi cevaplar
0
0
Duzce
sterious' Alıntı:
arkadaşlar herkese merhaba kusura bakmayın uzun süredir hastanede yatıyordum yeni toparlandım
kalp damarlarımdaki gerilme yüzünden kalp spzmı geçirdim ama yeniden geldim
Geçmiş olsun..
 
Üst