Günaydın Gece

  • Konbuyu başlatan Safari
  • Başlangıç tarihi

Konu hakkında bilgilendirme

Konu Hakkında Merhaba, tarihinde Kitap Önerileri kategorisinde Safari tarafından oluşturulan Günaydın Gece başlıklı konuyu okuyorsunuz. Bu konu şimdiye dek 6,740 kez görüntülenmiş, 22 yorum ve 0 tepki puanı almıştır...
Kategori Adı Kitap Önerileri
Konu Başlığı Günaydın Gece
Konbuyu başlatan Safari
Başlangıç tarihi
Cevaplar
Görüntüleme
İlk mesaj tepki puanı
Son Mesaj Yazan Safari
Safari

Safari

Kullanıcı
7 Haz 2007
En iyi cevaplar
0
36
İstanbul
benim nazarımda 10 numara bi kitap..

"İkbal Gürpınar - Günaydın Gece " ben bu kitabını okudum hemde bir gecede.. hayatımda kitap okumayan ben (bu siteyle tanışana kadar) kitap hakkında özet geçmek isterdim ama buna eşit olarak kitabın tamamını yazmam gerek.. bilmem anlatabiliyormuyum.

Yanlış bilmiyorsam 3 adet kitabı var.. Bu kitabı almama vesile olan kendinigelistir.com üyesine teşekkür ederim.
 
R

re-Member

Kullanıcı
16 Ağu 2007
En iyi cevaplar
0
0
Ankara
safari beğendiyse güzell bi kitaptır... :)tavsiyeni dikkate alıcam...teşekkürler..
 
P

Paradoks

Kullanıcı
7 Eyl 2007
En iyi cevaplar
0
0
...kitap hakkında özet geçmek isterdim ama buna eşit olarak kitabın tamamını yazmam gerek.. bilmem anlatabiliyormuyum.
Keskee iceriginee deinsedinn azda olsaaa... :)
 
Safari

Safari

Kullanıcı
7 Haz 2007
En iyi cevaplar
0
36
İstanbul
içeriği birbirine bağlı.. sadece bi parçasını almak bakış açısını değiştirebilir. ama ben dahi elime aldığımda bitirene kadar bırakmadıysam kitabı sizler daha çabuk okursunuz :)
 
E

esranur

Kullanıcı
19 Mar 2007
En iyi cevaplar
0
0
zaten yazarı İkbal Gürpınar ise, hiç şüphem olmadan zevklee okuyabileceğim bi kitaptır...inş en yakın zaman alıp okurum...paylastıgın için teşekkürler Safari..
 
E

eftalya_er

Kullanıcı
19 Eki 2007
En iyi cevaplar
0
0
siteyi yavaş yavaş gezdiğim için ortak oluğum konuları paylaşmak istedim günaydın gece evt yürekten yazılmış bir kitap hele en sonda bir şiir varki yürekleri yakan süperdii
 
D

diloş

Kullanıcı
8 Ağu 2007
En iyi cevaplar
0
0
istanbul
En kısa zamanda alıp okuyacağım sağol tavsiyen için
 
Safari

Safari

Kullanıcı
7 Haz 2007
En iyi cevaplar
0
36
İstanbul
evet çok süper.. şimdide onun bi başka kitabını "ßenim hala umudum var!" ı okuyorum..
 
D

diloş

Kullanıcı
8 Ağu 2007
En iyi cevaplar
0
0
istanbul
kitap kurdu  oku bakalım sonra tavsiyeni bekliyorum :)
 
Safari

Safari

Kullanıcı
7 Haz 2007
En iyi cevaplar
0
36
İstanbul
şimdiden söyleyebiliyorum.. bu kitabı okurken öyle birşey ki başka bişey yapasın gelmiyo bitirene kadar elinden bıraktırmıyo..
 
E

eftalya_er

Kullanıcı
19 Eki 2007
En iyi cevaplar
0
0
küçük mutlulukları okuyorsun sanırım
 
Safari

Safari

Kullanıcı
7 Haz 2007
En iyi cevaplar
0
36
İstanbul
bi an gelmedi aklıma biraz hastayım (biraz'ı fazla ama.. ) aklıma gelmemişti bi an düzelttim sonra.. " ßenim hala Umudum var! " şuan okuduğum kitap
 
B

berrak

Kullanıcı
28 Tem 2007
En iyi cevaplar
0
0
pembe...
çok merak ettim içeriğini biraz özet geçebilseydin keşke.. ::)
 
I

ibrahimcaca

Kullanıcı
8 Eki 2007
En iyi cevaplar
0
0
denizli
önerin için sağol ben pek onun kitaplarını okuyorum
 
D

dürrüşehvar

Kullanıcı
14 Eki 2007
En iyi cevaplar
0
0
teşekkürler...
 
R

reyhaniyeli

Kullanıcı
4 Kas 2007
En iyi cevaplar
0
0
hatay
İkbal gürpınar kimse yok mu adlı tv proğramındaki anılarından söz etmiş genllikle,
elbette bu kadar güzel gülen bir bayanın bu kadar pozitif bir kitap yazmasından doğal ne olabilir
 
Üst