H
hayalhane
En pahalı tık (Google için 110 milyon dolar ne ki!)
Google'nin 'Şansımı Denemek İstiyorum' butonu yılda 110 milyon dolara mal oluyor.
Google'ın kurucularından Sergey Brin, katıldığı bir radyo programında, internet kullanıcılarının Google üzerinden yaptıkları aramalarda, "Şansımı Denemek İstiyorum" (I'm feeling lucky) butonunu yüzde birlik bir oranda kullandıklarını belirtti.
"Şansımı Denemek İstiyorum" butonuna tıklandığında, Google, kullanıcıyı direkt olarak ilk sırada yer alan arama sonucuna götürdüğü için bu yüzde birlik kesim, arama sonuçlarındaki reklamları görmüyor. Bu durum da şirkete yıllık tamı tamına 110 milyon dolara mal oluyormuş...
İşin bir diğer ilginç tarafı ise Google'ın, inanılmaz maliyetine karşın "Şansımı denemek istiyorum" butonunu kaldırmayı düşünmemesi.
Google'nin 'Şansımı Denemek İstiyorum' butonu yılda 110 milyon dolara mal oluyor.
Google'ın kurucularından Sergey Brin, katıldığı bir radyo programında, internet kullanıcılarının Google üzerinden yaptıkları aramalarda, "Şansımı Denemek İstiyorum" (I'm feeling lucky) butonunu yüzde birlik bir oranda kullandıklarını belirtti.
"Şansımı Denemek İstiyorum" butonuna tıklandığında, Google, kullanıcıyı direkt olarak ilk sırada yer alan arama sonucuna götürdüğü için bu yüzde birlik kesim, arama sonuçlarındaki reklamları görmüyor. Bu durum da şirkete yıllık tamı tamına 110 milyon dolara mal oluyormuş...
İşin bir diğer ilginç tarafı ise Google'ın, inanılmaz maliyetine karşın "Şansımı denemek istiyorum" butonunu kaldırmayı düşünmemesi.