Çocukluk Korkularımız..

  • Konbuyu başlatan su perisi
  • Başlangıç tarihi

Konu hakkında bilgilendirme

Konu Hakkında Merhaba, tarihinde Anlık Kareler (Fotoğraf Dünyası) kategorisinde su perisi tarafından oluşturulan Çocukluk Korkularımız.. başlıklı konuyu okuyorsunuz. Bu konu şimdiye dek 5,227 kez görüntülenmiş, 16 yorum ve 0 tepki puanı almıştır...
Kategori Adı Anlık Kareler (Fotoğraf Dünyası)
Konu Başlığı Çocukluk Korkularımız..
Konbuyu başlatan su perisi
Başlangıç tarihi
Cevaplar
Görüntüleme
İlk mesaj tepki puanı
Son Mesaj Yazan GulsahToptas
S

su perisi

Kullanıcı
4 Ocak 2007
En iyi cevaplar
0
0
Fotoğraf sanatçısı Joshua Hoffine, çocukluk kabuslarımızı gerçeğe dönüştürüyor...


Hoffine, fotoğraflarında asla dijital bir işleme olmadığını, bütün fotoğrafları çekildiği gibi kullandığını söylüyor.


Tabi bu görüntüler için "gerçekçi" dekorlar ve modeller kullandığını da ekliyor...



















 
H

hatice şengül

Kullanıcı
12 Eyl 2008
En iyi cevaplar
0
0
Mersin
ben tırstım açıkçası dolaptaki kafa zaten en büyük kabusum hatırlıyorum çocukken öyle bir film seyretmiştim ayyy ellerim titredi
 
M

MERALL

Kullanıcı
7 Ağu 2008
En iyi cevaplar
0
0
:( gerçektende korkunç..o küçük kızı anlayabiliyorum :(
 
H

hanedeyim

Kullanıcı
11 Eyl 2008
En iyi cevaplar
0
0
İstanbul
benim hiç böyle korkularım yoktu niye benim küçükken hiç böyle korkularım yoktuyaa yoksa ben normal diğilmiyim??? ::) ::) ::)
 
S

su perisi

Kullanıcı
4 Ocak 2007
En iyi cevaplar
0
0
Normal misin,degil misin  orasını bilmiyorum hanedeyim  ::) aam bildigim bir şey varsaoda küçükken yatagın altından canavar çıkıp beni yakalayacak diye gece ışıklar söndükden sonra sabah olana kadar yatakdan çıkamayışımdı..Çıkmak dursun şerçe parmagımı bile dışına çıkaramzdım,ne günlerdi şimdi düşündükçe
 
S

su perisi

Kullanıcı
4 Ocak 2007
En iyi cevaplar
0
0
Bak korkular deyince aklıma, odamda bulunan oyuncak bebegimin  ben uyudukdan sonra canlanıp ona verdigim eziyetin daha fazlasını bana verecek diye,korkardım..o yüzden odamda hiç bir oyuncagımı bulundurmazdım
 
G

gasbodin

Kullanıcı
6 Mar 2008
En iyi cevaplar
0
0
Ankara
su perisi' Alıntı:
Bak korkular deyince aklıma, odamda bulunan oyuncak bebegimin  ben uyudukdan sonra canlanıp ona verdigim eziyetin daha fazlasını bana verecek diye,korkardım..o yüzden odamda hiç bir oyuncagımı bulundurmazdım
  yaa etme bulma dünyasıı yaparmısın sen bebeklere eziyettt gelirlerr birgün hepsii bir olurr kork kork sennn  :) :)
 
K

korsan

Kullanıcı
18 Kas 2007
En iyi cevaplar
0
36
Gaziantep
Resimlerin hepsi kız çocugu bu kızlar hepmi korkak böle neki  ::)  :p
 
S

su perisi

Kullanıcı
4 Ocak 2007
En iyi cevaplar
0
0
Harbi ya,hiç erkek korkan yokki.. :-\

ERKEK ADAM KORKMAZ MIŞ  :p
 
A

adonisHorus

Kullanıcı
5 Eki 2008
En iyi cevaplar
0
0
Ankara
Avrupada araştırmalarda kadınların beyni küçük yaşta çalışabildigi için adrenalin korku ve his güdüleri gelişimi erkeklere oranla daha fazla paranoyak olarak küçüklükten geliyor erkeklerde ise paranoyaklık sadece illegal işlerde başlıyor işte kadınlar erkeklerden bu yüzden daha zeki zaRFı algılayabilme metodu :D Zarfları çok hızlı algılayabilen cins malesef kadınlar ..
 
K

korsan

Kullanıcı
18 Kas 2007
En iyi cevaplar
0
36
Gaziantep
Vede daha korkak  :p
Dip not: Zekayı cinsi anlamda degerlendiren hiç bir araştırmayı sağlam bulmuyorum.
Daha neşenin kepek sorununu çözemeyen avrupa değilmi :) bu araştırmayı yapan inanmayın abi neşe kel oldu.
 
A

adonisHorus

Kullanıcı
5 Eki 2008
En iyi cevaplar
0
0
Ankara
Biyolojik savaşı düşün mesela kene öldürdükçe çogalan bunun gibi isterse çözümü basit ama ilaçı satamaz o zaman :D
 
K

korsan

Kullanıcı
18 Kas 2007
En iyi cevaplar
0
36
Gaziantep
Rant diyon yani :)

E o zaman o araştırmanın kadınları kendilerini daha zeki hissetmelerini sağlamak  gibi bir durum yaratıp oradan rant elde etmedikleri ne malum heheh.
Sende bir bunu düşün :)
 
A

adonisHorus

Kullanıcı
5 Eki 2008
En iyi cevaplar
0
0
Ankara
Yok kadınların metabolizması farklıdır zeki kavramı fazla verilmiş katılıyorum ama işte degiştirilmicek kadar farklıdır dişiler bunu anlatamam anlatsamda anlamazsın zaten ama yaşarsan bi gün anlarsın bir bak erkekler uy.ştr.. maddeleri aldıklarında nasıl olurlar bilirmisin işte kadınlar normal hayatta zaten öyleler anladı zeki olmaları zarfı algılamaları aynı şey ...
 
G

GulsahToptas

Kullanıcı
17 May 2006
En iyi cevaplar
0
0
İstanbul
gulsaht.blogcu.com
adonisHorus' Alıntı:
Yok kadınların metabolizması farklıdır zeki kavramı fazla verilmiş katılıyorum ama işte degiştirilmicek kadar farklıdır dişiler bunu anlatamam anlatsamda anlamazsın zaten ama yaşarsan bi gün anlarsın bir bak erkekler uy.ştr.. maddeleri aldıklarında nasıl olurlar bilirmisin işte kadınlar normal hayatta zaten öyleler anladı zeki olmaları zarfı algılamaları aynı şey ...

Anlatmayı deneseniz ve bizlerde bayan olarak anlasak.
Çünkü yazdığınızdan bi şey anlayamadım :-\
 
Üst