Bir kadın ne ister!!!

  • Konbuyu başlatan su perisi
  • Başlangıç tarihi

Konu hakkında bilgilendirme

Konu Hakkında Merhaba, tarihinde Mizah kategorisinde su perisi tarafından oluşturulan Bir kadın ne ister!!! başlıklı konuyu okuyorsunuz. Bu konu şimdiye dek 11,532 kez görüntülenmiş, 46 yorum ve 0 tepki puanı almıştır...
Kategori Adı Mizah
Konu Başlığı Bir kadın ne ister!!!
Konbuyu başlatan su perisi
Başlangıç tarihi
Cevaplar
Görüntüleme
İlk mesaj tepki puanı
Son Mesaj Yazan cantuuu
K

kabeka

Kullanıcı
17 Ocak 2008
En iyi cevaplar
0
0
İstanbul
ben hepsini yaptım da ne oldu

kızların çoğu doyumsuz arkadaş ben bunu anladım


teşekkürler hepsini kaydettim
çocuğum falan olursa göstereceğim ::) al bunları oku ibretlik görüntüler
 
R

roze

Kullanıcı
31 Ocak 2008
En iyi cevaplar
0
0
Kayseri
Çok güzelmiş, Su perisi, teşekkürler. İsteklerimiz bitmez ;)
 
S

seca

Kullanıcı
1 Haz 2007
En iyi cevaplar
0
0
mersin
emeğine sağlık hepsini tek tek yüklemişsin :)...

cok komikleri var ama aralarında...  ;D mesela şu mac izleyen adama baksana bayılttı beni gülmekten :D
 
S

su perisi

Kullanıcı
4 Ocak 2007
En iyi cevaplar
0
0
Çok mu şey istiyoruz ki  ;D hepsi topu topu üç beş tanecik  :D
 
Safari

Safari

Kullanıcı
7 Haz 2007
En iyi cevaplar
0
36
İstanbul
Çok iyi yaa :) kadınların ne istediğini şimdi daha iyi anladım :)
 
Z

Zynep

Kullanıcı
17 May 2006
En iyi cevaplar
0
0
İstanbul
:D :D :D
Sağolasın perim. Bolca güldüm sabah sabah.
Valla doğru bunlar! :D :D
 
S

SUNFLOWERS

Kullanıcı
5 Mar 2008
En iyi cevaplar
0
0
;D ;D ;D

Bir kadın hayattır aslında!!!!
Teşekkürler.. :D :D
 
E

ebruliyn

Kullanıcı
29 Nis 2008
En iyi cevaplar
0
0
...Sanırım kadın,erkeğin biraz da esprili olmasını ister...
Kısacası istekleri hiç bitmez :)
 
E

erdal_ergen

Kullanıcı
16 Ara 2007
En iyi cevaplar
0
0
mersin
Gerçekten süperdi çok ince olmuş
Paylaşım için teşekkürler
;) :)
 
S

su perisi

Kullanıcı
4 Ocak 2007
En iyi cevaplar
0
0
Sen sus bir dk,zaten aynı konumdan iki tane açmışım,moderatörüme söyleyim birleştirsin  :-\
 
Y

yigitarslan

Kullanıcı
9 Şub 2009
En iyi cevaplar
0
0
İstanbul
bu sabah ın günaydın ın sol alt köşesindeydi galiba:)

neyse kadınlar ister
erkek yapmaz
mutlu mesut yaşarız:)

teşekkürler

 
D

DENİZ YILDIZI1

Kullanıcı
10 Eki 2008
En iyi cevaplar
0
0
Ankara
Vallahi yazık nedir? şu erkeklerin bizden çektiği ;D :)
 
S

su perisi

Kullanıcı
4 Ocak 2007
En iyi cevaplar
0
0
yigitarslan' Alıntı:
bu sabah ın günaydın ın sol alt köşesindeydi galiba:)

neyse kadınlar ister
erkek yapmaz
mutlu mesut yaşarız:)

teşekkürler
Gıcıksınız abi..
.Çok şey mi istiyoruz,biraz romantik,biraz centilmen,biraz begenilmek,biraz hoşgorü,biraz ilgi,birazdan az fazla sevgi,biraz özel günlerin unutulmaması,biraz,biraz biraz vs vs vs  


Şimdilik aklıma bunlar geldi sonra yine tekrar ederim..


Yiğitalparslan,evet her begenerek okudugum Sabah gazetesinin ilk sayfasının sol köşesinde yayınlanıyor..Aradım buldum beni biraz ugraştırdı ekleme yaparken ama ekledim..
Baynları daha iyi anlayın diye




Teşekkürler Didemcim birleştirdiğin için..Geç farkettim önceden açtıgımı yaşlılık malum


Ha birde kumandanın bizde olmasını isteriz
 
Üst