A
aykut03
Kullanıcı
BİR OTOMOBİL 80/üö KM-H SABİT HIZLA DUVARA ÇARPIYOR.
İŞTE OLAYIN GELİŞİMİ...
- Çarpışmadan 26 milisaniye sonra ön tamponlar araca gömülür.
- Araç kendi ağırlığının 30 kati kadar bir kuvvetle frenlenir.
- sürücü ve yolcular kemer ile bağlı değillerse 80 km sürat ile araç içinde harekete devam ederler.
- 39 milisaniye sonra sürücü koltuğuyla beraber 15 cm öne doğru fırlamıştır.
- 44 milisaniye sonra sürücü göğüs kafesiyle direksiyona çarpar.
- 50 milisaniye sonra araç ve içindekiler üzerinde etkiyen yavaşlatıcı kuvvet 80 G ye ulaşır (yani kendi ağırlıklarının 80 kati büyüklükte bir kuvvet üzerlerinde etkir)
- 68 milisaniye sonra sürücü 9 TONLUK bir kuvvetle gösterge paneline çarpar.
- 92 milisaniye sonra sürücü yanındaki yolcuyla beraber ayni anda kafasını ön cama çarpar,yolcu bu çarpmayla kafasına ölümcül bir darbe alarak camdan dışarıya fırlar.
-100 milisaniye sonra direksiyon tarafından tutulan sürücü tekrar aracın içine düşer,o anda ÖLMÜSTÜR.
- 110 milisaniye sonra araç yavaşça geriye çekilmeye baslar.
- 113 milisaniye sonra sürücünün arkasında oturan yolcu sürücü seviyesine yükselir ve kafasıyla sert bir darbe yapar ayni anda kendiside ölümcül bir darbe almıştır.
- 150 milisaniye sonra tekrar sessizlik egemen olur cam,çelik,plastik parçaları yere düşer.
- 200 milisaniyeden daha kısa bir süre içerisinde her şey biter.
- Ortaya çıkan enerji inanılmazdır.80 km/h hızda ortalama 1 ton ağırlığındaki bir otomobili 30 metre yukarıya fırlatabilir.
LÜTFEN OTOMOBIL HAREKET ETMEDEN ÖNCE EMNIYET KEMERINI TAKIN.
İŞTE OLAYIN GELİŞİMİ...
- Çarpışmadan 26 milisaniye sonra ön tamponlar araca gömülür.
- Araç kendi ağırlığının 30 kati kadar bir kuvvetle frenlenir.
- sürücü ve yolcular kemer ile bağlı değillerse 80 km sürat ile araç içinde harekete devam ederler.
- 39 milisaniye sonra sürücü koltuğuyla beraber 15 cm öne doğru fırlamıştır.
- 44 milisaniye sonra sürücü göğüs kafesiyle direksiyona çarpar.
- 50 milisaniye sonra araç ve içindekiler üzerinde etkiyen yavaşlatıcı kuvvet 80 G ye ulaşır (yani kendi ağırlıklarının 80 kati büyüklükte bir kuvvet üzerlerinde etkir)
- 68 milisaniye sonra sürücü 9 TONLUK bir kuvvetle gösterge paneline çarpar.
- 92 milisaniye sonra sürücü yanındaki yolcuyla beraber ayni anda kafasını ön cama çarpar,yolcu bu çarpmayla kafasına ölümcül bir darbe alarak camdan dışarıya fırlar.
-100 milisaniye sonra direksiyon tarafından tutulan sürücü tekrar aracın içine düşer,o anda ÖLMÜSTÜR.
- 110 milisaniye sonra araç yavaşça geriye çekilmeye baslar.
- 113 milisaniye sonra sürücünün arkasında oturan yolcu sürücü seviyesine yükselir ve kafasıyla sert bir darbe yapar ayni anda kendiside ölümcül bir darbe almıştır.
- 150 milisaniye sonra tekrar sessizlik egemen olur cam,çelik,plastik parçaları yere düşer.
- 200 milisaniyeden daha kısa bir süre içerisinde her şey biter.
- Ortaya çıkan enerji inanılmazdır.80 km/h hızda ortalama 1 ton ağırlığındaki bir otomobili 30 metre yukarıya fırlatabilir.
LÜTFEN OTOMOBIL HAREKET ETMEDEN ÖNCE EMNIYET KEMERINI TAKIN.